۴۶۱ ریال سود پیش بینی شده بانک پاسارگاد

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

جزییات سود و زیان بانک پاسارگاد در سال آینده

اطلاعات پیش‌بینی سود هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۳ با سرمایه ۰۰۰ر۳۰ میلیارد ریال به ازای هر سهم ۴۶۱ ریال که توسط شرکت بانک پاسارگاد(سهامی‌عام) تهیه گردیده‌است، در فایل ضمیمه ایفاد می‌گردد.

بینا: ۴۶۱ ریال میزان سود پیش بینی شده بانک پاسارگاد برای سال آینده است. آیا این میزان سود در پایان سال ۹۳ محقق خواهد شد. جدول جزییات سود و زیان را بخوانید

سایر اطلاعات:

۱-مطابق جلسه هیئت مدیره مورخ ۲۲/۰۷/۹۱ سرمایه شرکت از مبلغ ۲۵۸ر۲۷ میلیارد ریال به مبلغ ۰۰۰ر۳۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

۲-شرکت پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۰ را با سرمایه ۲۵۸ر۲۷ میلیارد ریال درتاریخ‌های ۲۳/۰۵/۹۰ و ۰۹/۰۸/۹۰ مبلغ ۲۹۳ ریال و در تاریخ ۰۶/۱۲/۹۰ مبلغ ۳۳۰ ریال اعلام نموده‌ بود که مطابق با عملکرد واقعی حسابرسی‌نشده و شده مبلغ ۳۶۱ ریال تحقق یافته است.

۳-شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۹۱ را با سرمایه ۲۵۸ر۲۷ میلیارد ریال در تاریخ‌های ۰۶/۱۲/۹۰ و ۲۲/۱۲/۹۰ (حسابرسی‌شده) مبلغ ۳۷۰ ریال و در تاریخ ۲۷/۰۷/۹۱ با سرمایه ۰۰۰ر۳۰ میلیارد ریال مبلغ ۳۳۸ ریال اعلام نموده بود که مطابق با عملکرد واقعی حسابرسی شده مبلغ ۴۴۱ ریال تحقق یافته است.

۴- شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۲ را با سرمایه ۰۰۰ر۳۰ میلیارد ریال در تاریخ‌های ۲۳/۱۲/۹۱، ۰۱/۰۵/۹۲ و ۰۱/۰۸/۹۲ مبلغ ۳۸۰ ریال اعلام نموده است.

۵- مزید استحضار، شرکت در پیش‌بینی سال مالی ۹۳ مبلغ ۳۲۳ر۵ میلیارد ریال(به ازای هر سهم مبلغ ۱۷۷ ریال) سود سرمایه‌گذاری در سهام شناسایی نموده‌است.

برای دیدن گزارش سود و زیان پیش بینی شده بانک انصار برای پایان سال آینده اینجا کلیک کنید


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.