۴۸ درصد ازپرداختی های شرکت آب و فاضلاب گلستان غیرحضوری انجام می گردد

۲۹ام بهمن ،

ˈسیدمنصور هاشمیˈ روز یکشنبه با تاکید بر اینکه استفاده از بخش خصوصی در شرکت آب و فاضلاب شهری در اولویت برنامه ها قرار دارد ،افزود: هم اکنون بعضی امور در بخش عمرانی، بهره برداری آب و فاضلاب، بهره برداری از تاسیسات به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی همچنین با اشاره به تحریم های دشمن اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب تنها چاره برای فائق آمدن بر تحریم ها، اقتصاد مقاومتی و توجه به شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

هاشمی افزود: در همین راستا ۱۰۰ درصد لوازم صنعت آب و فاضلاب در داخل کشور تولید می گردد و در بودجه سال ۹۲ نیز استفاده از تولیدات داخلی مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان از راه اندازی سرویس Terminalserverبرای ارتقاء سرعت تبادل اطلاعات خبر داد.

ˈمحمد رضا خاوریˈ گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و در جهت افزایش سرعت ارتباط بین ستاد شرکت و مناطق تحت پوشش بجای استفاده از ساختار ارتباطی Point to Point که هزینه ای افزون بر ۶۰۰میلیون ریال را برای شرکت در پی داشت، این سیستم راه اندازی شده است.

به گفته وی این دفتر موفق به اجرای راه میانبر جهت افزایش سرعت با استفاده از سرویس Terminalserver وپیکربندی آن شد که سبب بالارفتن سرعت تبادل اطلاعات تا ۵ برابر قبل بدون صرف هیچگونه هزینه نرم افزاری و سخت افزاری شده است.

۶۰۱

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.