۴۸ طرح ورزشی امسال در کشور به بهره برداری می رسد

‘علی ترکاشوند’ چهارشنبه شب در حاشیه بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش بینی می کنیم برای بهره برداری از این طرح ها چیزی در حدود شش تا هفت هزار میلیارد ریال اعتبار صرف شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر ساخت و اجرای ۳۴۰ پروژه ورزشی از جمله پانزده دهکده المپیک که در خود بیش از ۲۵۰۰ نفر جمعیت را جا می دهند، از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور دنبال می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به اینکه ۳۰ پروژه از طرح های مورد ساخت این شرکت، در ردیف طرح های مهر ماندگار قرار گرفته اند، اظهار کرد: با حمایت دولت و تزریق اعتبارات لازم این تعداد طرح تا پایان کار دولت دهم تکمیل و بهره برداری می شوند.

ترکاشوند همچنین به ساخت سالن های شش هزار نفری و دوومیدانی سرپوشیده در قزوین اشاره کرد و گفت: امسال برای اجرا و ادامه ساخت این طرح ها ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اختصاص پیدا کرده است.

وی در پایان یادآور شد: بازسازی قسمت های مختلف مجموعه های مختلف ورزشی کشور از جمله ورزشگاه آزادی که کار بهسازی تاسیسات آن در حال انجام است، مورد توجه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور قرار دارد.

۷۳۹۲/ ۱۶۴۴/۵۰۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۷۱۵۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.