۴۸۸۰ دانشجو و ۲۰ دانشگاه کشور در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران شرکت کردند

۱۸م دیماه ،

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در بزرگترین برنامه آموزش کارگاهی، ۴۸۸۰ دانشجو را در ۲۰ دانشگاه تهران و دیگر استان های کشور با «تکنیک های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه » آشنا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران؛ بخش آموزش جشنواره آمار نهایی دانشجویان شرکت کننده در کارگاه های آموزشی را ۴۸۸۰ و تعداد دانشجویانی که به طور مستقیم با جشنواره آشنا شده اند را صدهزار نفر اعلام کرد.  
ستاد اجرایی این بخش به مدت یک هفته قبل از هر کارگاه در هر دانشگاه مستقر شده و با توزیع فراخوان و بروشورهای آموزشی دانشجویان را با جشنواره فیلم و عکس همراه تهران آشنا کرده و به سوالات دانشجویان در خصوص بخش های مختلف جشنواره ، پایگاه اینترنتی و نحوه ارسال آثار پاسخ دادند.  
دانشگاه های یاسوج، قم، کرج، بابل ، زاهدان، شیراز و استان تهران در این طرح شرکت کرده و این بخش با مشارکت خانه سینمای دانشگاهی ایران و شرکت سامسونگ توانست به مدت یک ماه فضای دانشگاه ها را جشنواره ای کرده و با برپایی برنامه آموزشی توسط مهرداد اسکویی و برنامه های متنوع دیگر شور و نشاط جشنواره را به دانشگاه ببرد.  
در این ایام ۶۰ تن از دانشگاهیان کشور از طریق شرکت در مسابقه پیامکی جشنواره جایزه گوشی موبایل سامسونگ را به خانه بردند.  
گفتنی است؛ اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از ۱ تا ۴ اسفند برگزار می گردد. علاقه مندان می توانند تا ۳۰ دی ماه آثار خود را از طریق پایگاه اینترنتی www.tfpf.mobi به جشنواره ارسال کنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.