۵ اردیبهشت ماه زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی / کلید سوالات ۶ اردیبهشت بر روی پایگاه اینترنتی سنجش قرار می گیرد

۳۱فروردین۱۳،

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی در ۵ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: کلید سوالات آزمون ۶ اردیبهشت ماه بر روی پایگاه اینترنتی سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا ؛ دکتر غلامرضا حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی به طور همزمان در ۱۹ حوزه و ۱۸ شهر برگزار می گردد و داوطلبین باید از ساعت ۷:۳۰ صبح در محل آزمون حضور داشته باشند.
 
وی افزود: ساعت ۸:۴۵ درب های ورودی سالن های امتحانی بسته خواهد شد و ۹ صبح این آزمون به طور سراسری برگزار می گردد و تا ساعت ۱ بعد از ظهر ادامه دارد.
 
دکتر حسن زاده در خصوص نحوه و زمان توزیع کارت های ورود به آزمون گفت: داوطلبین می توانند از دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه تا روز آزمون به محل های مورد نظر مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند.
 
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان این که داوطلبین هیچ نگرانی در خصوص حفاظت از آزمون نداشته باشند، تأکید کرد: برای برگزاری این آزمون از تمام سخت افزارها و نرم افزارهای لازم استفاده شده و با تدابیری که دیده شده و همچنین هماهنگی مراجع ذیربط آزمون در کمال صحت و دقت برگزار می گردد.
 
وی ادامه داد: کلید آزمون جمعه ۶ اردیبهشت ماه بر روی پایگاه اینترنتی سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد و داوطلبین می توانند از ساعت ۱۸ روز تاریخ جمعه ۲ اردیبهشت ماه تا پایان دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه اعتراضات خود را از طریق پایگاه اینترنتی سنجش به نشانی http://www.sanjeshp.ir  اعلام کنند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.