۵ روز جنگ علیه غزه و خسارت ۱۲۵ میلیون دلاری برای رژیم صهیونیستی

۲۹ آبان ،

AFP3-2.jpg

به دنبال تشدید حملات خصمانه صهیونیست‌ها به نوار غزه و پاسخ موشکی حماس به این تجاوزات، منابع رژیم صهیونیستی‌ از خسارت‌ ۱۲۵ میلیون دلاری این رژیم در چند روز اخیر خبر دادند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری الجزیره، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم از وقت آغاز حملات هوایی خود به نوار غزه در پنج روز اخیر، حدود ۱۲۵ میلیون دلار خسارت دیده است.

این در حالی است که خبرگزاری رویترز نیز اعلام کرد: شرکت هواپیمایی (العال) شمار بسیاری از بلیط‌های رزرو شده را به سبب نبود امنیت لغو کرده است و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد طی چند روز آینده افزایش یابد و هتل‌های اسرائیلی نیز با خسارت‌های بسیاری به سبب کاهش مسافر مواجه شده‌اند.

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز گفت: ادامه حملات اسرائیل به غزه بخش گردشگری را که بیشتر درآمد آن از مناطق جنوبی است به شدت متضرر خواهد کرد.

وی با اشاره به لغو شمار بسیاری از بلیط‌های رزرو شده از کاهش مدت حضور گردشگران در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سخنگوی گروه “فتال” که مالک بزرگترین هتل‌های زنجیره‌ای در اراضی اشغالی است، اعلام کرد که بسیاری از بلیط‌های رزرو شده در این هتل لغو شده است و احتمالا طی چند روز آینده لغو بلیط‌ها ادامه داشته و افزایش یابد.

همچنین رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چهار کشتی گردشگری که حامل ۶۰۰۰ گردشگر خارجی بوده از توقف در اراضی اشغالی به سبب فقدان امنیت ممانعت کرده و بعضی شرکت‌ها هواپیمایی خارجی نیز تصمیم گرفته‌اند که محدودیت‌هایی را در پرواز‌های خود به اسرائیل اعمال کنند.

منابع صهیونیستی همچنین اعلام کردند که فرودگاه بین‌المللی بن گوریون در تل‌آویو نیز خسارت‌های بسیاری را متحمل شده تا جایی که بسیاری از هواپیماها در مسافرت خود مسیرشان را به سمت شمال و شرق تغییر می‌دهند که این امر سبب افزایش بها‌های پرواز می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.