۵ انتصاب تازه در گمرک/ احکام ۲ معاون گمرک صادر شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس کل گمرک ایران احکام مربوط به ۵ انتصاب تازه در حوزه گمرک را صادر کرد.

خبراقتصادی: مسعود کرباسیان در احکام جداگانه ای ۳ مدیرکل ستادی در گمرکات کشور را منصوب کرد. براساس این احکام، غلامرضا فاتحی به عنوان مشاور رئیس‌کل و مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)، غلامرضا صفاری به عنوان مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل و غلامحسین نوحی به سمت مدیرکل دفتر آموزش و توانمندسازی منصوب شدند.

این گزارش می‌افزاید: غلامرضا فاتحی پیش از این عضو کمیسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی، غلامحسین نوحی مدیرکل گمرک فرودگاه امام (ره) و غلامرضا صفاری به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و توانمندسازی فعالیت می‌کردند.

براساس این گزارش طی حکمی دیگر از سوی رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، محمدحسین باغ‌ عنایت به عنوان عضو کمیسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی منصوب شد. وی بیش از این مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل بود.

همچنین در احکام دیگری ۲ معاون جدید گمرک نیز  منصوب شد. طی احکام جداگانه‌ای از سوی مسعود کرباسیان رئیس‌کل گمرک حسن بقائی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل و سیدجواد باقری به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع معرفی شدند.

بقائی پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک بود. براساس این گزارش در بخشی از احکام صادره از سوی رئیس‌کل گمرک ایران خطاب به معاونان جدید آمده است: انتظار می‌رود تمام مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و تعامل با سازمان‌های همجوار، ضمن روانسازی رویه‌های اجرایی از طریق پیاده‌سازی روش‌های الکترونیکی و نظارت بر انجام امور محوله امکانات سازمانی لازم را برای تحقق بهبود فضای کسب و کار و سلامت اداری با حفظ اصول قانون‌مداری و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید به کار گیرید.

گفتنی است، بهزاد شیری معاون سابق برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک نیز طی حکمی از سوی کرباسیان به عنوان مشاور رئیس‌ کل گمرک منصوب شد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.