۵ روز مهلت برای حضور در جشنواره ملی عکس ایران

۲۳ آبان ،

متقاضیان فقط ۵ روز تا پایان مهلت ثبت نام در˝دومین جشنواره ملی عکس ایران˝ فرصت دارند.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین تنها پنج روز به آخرین مهلت دریافت آثار برای شرکت در “جشنواره ملی عکس ایران” باقی است بیش از صدها قطعه عکس ، فیلم کوتاه و فیلمنامه از سراسر کشور برای شرکت در این دو جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

در پی اعلام دبیرخانه جشنواره، نظر به برگزاری جلسه انتخاب و داوری آثار جشنواره ملی عکس ایران توسط پنج عکاس و کارشناس نامی کشور در زمینه عکاسی طبیعت در سوم آذر ماه ، آخرین مهلت دریافت آثار ۲۷ آبان ماه خواهد بود و تمدید نخواهد شد .

فراخوان جشنواره‌های مذکور بر روی پایگاه اینترنتی www.cinemajavanan.ir و یا www.iycs.ir قراردارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام از این طریق اقدام کنند.

جشنواره ملی عکس ایران به هر عکس راه یافته به نمایشگاه، مبلغ پانصدهزار ریال به عنوان حق تألیف پرداخت می‌نماید و به نفرات اول تا پنجم و همچنین برترین استعداد جوان در مجموع شصت و چهار میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد کرد و جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین نیز یکصدوسی میلیون ریال جایزه نقدی به همراه شش حمایت از تولید فیلم و ۴ امکان تولید به برترین فیلمنامه ها را اهدا خواهد کرد.

روابط عمومی انجمن در پایان اضافه کرد: دومین جشنواره ملی عکس ایران توسط “انجمن سینمای جوانان ایران” از ۲۷ دی آبان تا ۷ بهمن ماه سال جاری در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.