۵ شهر تازه به نقشه تقسیمات کشوری اضافه شد

۲۰م دیماه ،

با چند تغییر در نقشه جغرافیای استان چهار محال و بختیاری؛

دولت با توجه به بافت جغرافیایی منطقه و با هدف توزیع بهینه و عادلانه خدمات، با ایجاد ۵ شهر تازه در استان چهار محال و بختیاری موافقت کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط کشوری –مصوب ۱۳۶۲- با چند تغییر در جغرافیای استان چهار محال و بختیاری موافقت کرد که بر این اساس، روستای گوجان از توابع دهستان میزدج علیا بخش مرکزی شهرستان فارسان استان چهار محال و بختیاری به شهر تبدیل و به عنوان شهر گوجان شناخته می گردد.
 
همچنین روستای چلیچه از توابع دهستان میزدج سفلی بخش جونقان شهرستان فارسان به شهر تبدیل و به عنوان شهر چلیچه شناخته می گردد.
 
بر اساس این مصوبه، روستای کاج از توابع دهستان پشتکوه بخش مرکزی شهرستان اردل به شهر تبدیل و به عنوان شهر کاج شناخته می گردد.
 
بر این اساس، روستای دشتک از توابع دهستان پشتکوه بخش مرکزی شهرستان اردل به شهر تبدیل و به عنوان شهر دشتک و روستای سرخون مرکز بخش میانکوه شهرستان اردل پس از ادغام با روستاهای سرخون سفلی و سرخون قیصری  به شهر تبدیل و به عنوان شهر سرخون شناخته می گردد.
 
همچنین نام بخش طلایه از توابع شهرستان لردگان به رودشت تغییر می یابد.
 
این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.