۵ مصدومیت عجیب در دنیای فوتبال +عکس

در دنیای فوتبال هرگاه صحبت از مصدومیت می‌شود بی‌اختیار به یاد برخوردهای خشن می‌افتیم، اما عوامل مصدومیت همیشه به داخل زمین خلاصه نمی‌شود. گاهی اوقات اتفاقات ساده ای هستند که باعث به وجود آمدن مصدومیت های باورنکردنی و طولانی مدت می شوند.

دیوید بتی

دیوید بتی بازیکن دهه ۹۰ انگلستان هنگامی که به‌دلیل مصدومیت مچ پا در خانه‌اش استراحت می‌کرد درگیر اتفاق عجیبی شد. دختر سه ساله او زمانی که داشت در محیط خانه با سه چرخه اش بازی می کرد از روی پای او رد شد تا مصدومیتش دو چندان شود و چند ماهی را بیشتر در خانه سر کند.

الیور کان

الیورکان در طول بازی خود مصدومیت های مختلفی را پشت سر گذاشته است اما شاید خنده دارترین ان ها شوتی باشد که دروازبان ذخیره تیم به صورت او زد. در بازی مقابل آرمنیابلیفیلد و زمانی که بازیکنان در حال گرم کردن بودند، میشائیل رنسینگ دروازبان ذخیره شوت محکمی را به سمت وی زد که با صورت او برخورد کرد و از ناحیه چشم دچار مصدومیت شد. البته این مصدومیت تنها یک هفته به طول انجامید و از بازی بعد الیورکان به چارچوب تیم برگشت.

خولیو آرکا

خولیو آرکا بازیکن آرژانتینی ساندرلند در زمان اردوی آمادگی این تیم در شمال شرق انگلستان هنگام شنا در دریا توسط یک عروس دریایی گزیده شد. آرکا در حالی که تمام بدنش کهیر زده بود به بیمارستان انتقال یافت. این مصدومیت باعث شد تا بخشی از فصل را از دست بدهد و کمی در بازی او مشکلاتی ایجاد شد.

کوین کایل

گاهی اوقات بچه های کوچک برای پدران فوتبالیستشان مشکلاتی را ایجاد می کنند. کوین کایل بازیکن تیم ساندرلند در حالیکه داشت شیر بچه کوچکش را درست می کرد دچار سوختگی شدیدی شد. او با یک بی احتیاطی ساده شیر داغ را روی بدن خود ریخت و باعث شد تا چند بازی ابتدای فصل لیگ برتر را به خاطر سوختگی از دست بدهد.

سانتیاگو کانیزارس

دروازبان تیم ملی اسپانیا در سال ۲۰۰۲ را همه آن هایی که با بازی های لالیگا آشنا هستند به یاد دارند. این دروازبان قرار بود در چارچوب تیم ملی به جام جهانی برود اما یک شیشه ادکلن باعث شد تا همه آرزوهای او و حتی آینده او از بین برود. شیشه ادکلن از دست کانیزارس افتاد و شیشه های ریز خرد شده باعث پاره شدن تاندوم شست پای او شد. این شیشه ادکلن البته یک خاصیت مهم هم داشت و آن هم آغاز سلطه گری ایکر کاسیاس در دروازه تیم ملی اسپانیا بود. پس از این مصدومیت دیگر کایزارس شماره یک را به تن نکرد.

The post 5 مصدومیت عجیب در دنیای فوتبال +عکس appeared first on آلامتو.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.