۵ نوع سالاد گرم برای کاهش وزن و لاغری



تاریخ انتشار: ۲۸ February 2016 | 3:00 am

ما اغلب بدنبال انتخاب سالاد هستیم  ” زیرا سالاد برای سلامتی ما خوب است” سالاد مملو از مواد مغذی می باشد، و می تواند باعث لاغری ما شود اما یک راه ساده برای تهیه یک سالاد تازه و ترد و دلچسب اضافه نمودن مقداری گرما به آن می باشد!

۵نوع سالاد مقوی

در اینجا پنج نوع سالاد گرم گیاهی را که سرشار از مواد مغذی و فیبر می باشند را به شما معرفی می کنیم. لذت ببرید از سالاد بعنوان یک غذای فرعی و مقدار زیادی از آن را برای یک وعده غذایی کامل برای خود استفاده کنید.

 

۱٫چغندر بهمراه پنیر 

ریشه گیاهان، بخصوص چغندر، بسیار عالی می باشند زیرا این گیاهان در طول سال موجودمی باشند.هر دو چغنرقرمز و سفید خاصیت آنتی اکسیدانی دارند وزیبای این گیاه باعث دوست داشتن آن می شود.این سالاد گرم را می توان با هر دو نوع چغندر بهمراه چاشنی خوشمزه پرتقال و پنیر نمکی تهیه کرد. مقدار کالری این سالاد: ۱۱۴ کالری می باشد.

 

۲٫کلم قرمز برشته شده همراه با انار

 کلم قرمز را یک مقدار برشته کرده و می گذاریم مقداری مزه شیرینی آن از بین برود،طوریکه ویژگی ترد بودن آن را حفظ می کنیم.  سپس سرکه و اناررا به آن اضافه می کنیم ، سرکه باعث ایجاد مزه تند و دانه های انارباعث درخشندگی آن می شود.

این سالاد برای مقدار زیاد فوق العاده می باشد، و به راحتی می توان آن را تمام طول هفته در یخچال نگهداری کرد. قبل از خوردن، این سالاد به مدت چند دقیقه در قابلمه گرم کنید.

مقدار کالری این سالاد: ۶۱ 

 

۳٫سالاد قارچ سرخ شده با  کره و به مراه حبوبات  و تکه های زردآلو

 مخلوط قارچ و کره یک غذای بی نظیر می باشند. این مخلوط را با تمام انواع حبوبات مورددلخواهتان می توانید ترکیب کنید.

سپس این مخلوط را با تکه های زردآلو خشک شده بو داده که باعث یک طعم شیرین در غذا می شود. مقدار انرژی این سالاد ۱۹۶ کالری می باشد. 

 

۴٫سالاد کلم پیچ همراه با کدوی برشته شده و چاشنی  خردل

بطورملایم کلم را برشته می کنیم وهمراه با ترکیب کدومسما، دانه های شیرین انار، دانه های کدو تنبل و چاشنی خردل مخلوط می کنیم. مقدار انرژی بدست آمده از این سالاد ۲۰۰ کالری می باشد.

 

۵٫سالاد زمستانی پانازلا، سالاد صبحانه

 پانازلا لحظات خوبی را برای شما فراهم می کند. به نظر می رسد ترکیب سبزیجات زیبا و معطر به همراه چاشنی و تکه های نان برشته شده خیلی خوشمزه می شود. چنانچه اگر یک عدد تخم مرغ آب پز به آن اضافه شود بسیار لذیذ می شود. ما اسم آن را سالاد صبحانه می نامیم، اما شما درهر ساعت از روز می توانید از آن استفاده کنید.

تهیه و ترجمه:گروه سلامت ممتاز نیوز
اختصاصی ممتاز نیوز

 

 

 

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Latoya:

    I’m impressed by your writing. Are you a professional or just very knbweldgeaole?

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.