۵ ویژگی خواندنی آیفون ۵

تلفن هوشمند iPhone 5 اپل که انتظار می رود تا اکتبر بازار را از آن خود کند برخی ویژگی های جدیدی را در خود گنجانده است که از این بین می توان به یک صفحه نمایش بهتر، نقشه های سه بعدی ۳D maps و نسخه بروز رسانی شده Siri اشاره داشت.
احتمالا ویژگی های جدید این محصول اپل آنقدر هیجان برانگیز و فوق العاده هستند که مدیر اجرایی Foxconn (شریک سخت افزاری اپل) اظهار داشته است iPhone 5 جدید اپل محصول Galaxy III سامسونگ را در شرمندگی عمیقی فرو خواهد برد.
در اینجا مروری به برخی ویژگی هایی که در مورد iPhone 5 اپل منتشر شده است، خواهیم داشت:
صفحه نمایش بزرگتر؛ برخی منابع ادعا می کنند که iPhone 5 از صفحه نمایش بزرگتر ۴ اینچی برخوردار خواهد بود، به باور برخی آن یک صفحه نمایش رتینای ۴٫۶ اینچی خواهد بود اما بنا به اخباری که از اپل می رسد آیفون جدید از فناوری لمسی بسیار جدیدتری بهره خواهد برد.
نقشه های سه بعدی؛ ویژگی Maps جدید اپل یکی از آن جنجالی ترین تازه های اپل است که وجود خود را مدیون سیستم عامل iOS 6 است. با این وجود ویژگی سه بعدی این سیستم عامل بر روی iPhone 4 کار نخواهد کرد و به گفته اپل سه بعدی بودن نقشه ها تنها بر روی دستگاههای iPhone 4S ،iPad 2 و آی پد جدید اجرا خواهد شد.
نسخه بروز رسانی Siri؛ راه اندازی iPhone 5 بر روی سیستم عامل iOS 6 علاوه بر داشتن نسخه بروز رسانی شده Siri برخی ویژگی های شخصی سازی بیشتری را نیز به کاربران ارائه می دهد، از جمله می توان به قرار دادن تلفن در حالت مزاحم نشوید “do-not-disturb” و پاسخگویی به تماس های تلفنی با یک پیام کوتاه اشاره داشت.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Ciol،شبکه اتصال ۴G/LTE؛ تبلت iPad 3 اپل اولین دستگاه مجهز به اتصال شبکه ۴G بود، حال iPhone 5 ادامه دهنده این رویه خواهد بود. فناوری ارتباط در حوزه نزدیک NFC؛ فناوری که انتظار می رود iPhone 5 را به نوعی کارت اعتباری تبدیل نماید.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.