۵ ویژگی بی نظیر آیفون ۵ که شما را غافلگیر می کند + عکس

آن ۵ ویژگی به شرح زیر است:
۱- وزن
گوشی آیفون ۵، حدود ۲۰ درصد سبک تر از مدل قبلی آن است، اما وقتی آن را در دست بگیرید حس می کنید که چقدر سبک تر است، ولی این موضوع به دلیل نازک تر شدن گوشی نیست، بلکه علت اصلی آن این است که: « رقابت بین گوشی های هوشمند پیشرفته، برای بزرگ تر و براق تر بودن صفحه نمایش آن است و تعداد کمی از آن ها دارای وزن کم تر از حدود ۱۱۲ گرم می باشند. اکثر گوشی های آیفون چنین وزنی دارند و به همین دلیل کوچک ترین کاهشی در وزنشان به وضوح احساس می شود.»

۲- نقشه ی زیبای طراحی شده
زمانی که به برنامه ی زیبای طراحی شده در صفحه ی آیفون ۵ نگاه می کنید، نمی توانید جلوی حیرت خود را بگیرید. در حال حاضر بهترین نسخه گرافیکی طراحی شده برای نقشه ها در گوشی آیفون ۵ وجود دارد، این موضوع را حتی طرفداران پرو پاقرص گوگل ارث نیز اذعان داشته اند.
ظرافت گرافیکی این نقشه های جدید دارای امکان نمایش نمای خیابان ها و حتی مسیرهای حمل و نقل عمومی می باشد، البته نمی توان انکار کرد که این نقشه ها با گرافیک فوق العاده ی خود بیش تر شبیه یک بازی سرگرم کننده هستند!

۳- سرعت
در آیفون ۵ برای اتصال به اینترنت، استفاده از کابل گوشی نسبت به وای فای بهتر است، زیرا کابل آن آسان متصل می شود و پهنای باند زیادی دارد.
پردازنده A6 موجود در آیفون ۵ بسیار سخت می باشد و این گوشی را به یک قدرت پنهان تبدیل کرده است.

۴- پورت Thunderbolt جدیدتر
دستگاه های iOS می توانند از طریق پورت پرسرعت Thunderbolt با گوشی های اپل همگام شوند، اما پیشرفت این سیستم در آیفون ۵، شامل متصل کننده ای کوچک تر و جدیدتر می باشد که Lightning نام گرفته است.
با این حال کابل بسته بندی شده ی Lightning هنوز با USB کار می کند. البته این پیشرفت هنوز هم می تواند به اتصال با Thunderbolt و در آینده USB 3 برسد.

۵- همه چیز اندکی تغییر کرده است
تغییرات خیلی بزرگی در آیفون ۵ صورت نگرفته است، و هنوز چیزهایی بدون تغییر در آن باق مانده اند. کمپانی اپل، معمولا یک یا دو چیز را در محصولات سالانه خود بدون تغییر می گذارد. در سال جاری، چیزهایی که در آیفون ۵ بدون تغییر مانده اند شامل؛ طراحی، صفحه نمایش، هنزفری ها، میکروفون، دوربین، اتصال اطلاعاتی، پورت اتصال و بلندگوها می باشد.
چیزی که باعث شگفتی می شود، این است که کمپانی اپل برای آیفون ۵، به جای سرمایه گذاری های بیهوده، هزینه ها را صرف هماهنگ کردن سرتاسری گوشی کرده است و مسلما تا سال آینده شاهد توسعه ی بیش تری در این مدل خواهیم بود.


ممتازنیوز – کامپیوتر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.