۵ گزینه نهایی ریاست دیوان محاسبات یکشنبه به کمیسیون برنامه مجلس معرفی می شوند

اردیبهشت ۱۴۰۳

نایب رئیس کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس گفت: کمیته امور عمومی فردا (شنبه ۹ شهریورماه)‌ با ۱۱ نفر منتخب برایریاست دیوان محاسبات کشور جلسه دارد تا بعد از رای‌گیری ۵ نفر از بین آنها را به این کمیسیون معرفی کند.

“غلامرضا تاج‌گردون” نماینده مردم گچساران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: از بین ۳۱ نفری که برای ریاست این دیوان ثبت‌نام کرده بودند، ۱۱ نفر از سوی کمیته امور عمومی کمیسیون بالاترین امتیاز را کسب کردند.
 
نایب رئیس کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس افزود: کمیته امور عمومی فردا (شنبه ۹ شهریورماه)‌ با ۱۱ نفر منتخب جلسه دارد تا بعد از رای‌گیری ۵ نفر از بین آنها را به این کمیسیون معرفی کند.
 
وی ادامه داد: بعد از معرفی ۵ نفر نهایی، کمیسیون برنامه و بودجه با توجه به سابقه، تجربه و تحصیلات اشخاص و  بعد از استماع برنامه‌های آنها  رای‌گیری کرده و فردی را که بالاترین رای را به دست بیاورد به صحن علنی معرفی خواهد کرد.
 
تاجگردون در پایان اسامی ۱۱ نفر منتخب را به این شرح اعلام کرد: محمدقسیم عثمانی (نماینده بوکان در مجلس)،‌ محمدحسین میرمحمدی (نماینده سابق مجلس)،‌ اصغر گرانمایه‌پور (نماینده سابق مجلس)، حسینعلی امیری (عضو سابق حقوقدان شورای نگهبان)، حمید سعادت (نماینده سابق مجلس)، عادل آذر (رئیس مرکز آمار ایران)، امین‌حسین رحیمی (دادستان فعلی دیوان محاسبات)، علی کامیار (مستشار دیوان محاسبات)، رحمت‌الله اکرمی (خزانه‌دار کل کشور)، علیرضا رخشنده‌رو (رئیس دوره چهارم دیوان محاسبات) و محمد عباسی (وزیر سابق ورزش).
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.