“ایران خودرو دیزل” ۵ محصول جدیدش را معرفی کرد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل اعلام کرد: امسال تولید ۵ محصول جدید را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، “مهدی یونسیان”، مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل اعلام کرد: در سال جاری تولید ۵ محصول جدید را در دستور کار قرار داده‌ایم که شامل مینی‌بوس آرین، کامیونت سبک ال ۶۱۶، اتوبوس ۱۸ متری، یک کشنده جدید و همچنین نوعی ون جدید است.     

وی تاکید کرد: استفاده از توان داخلی در تولید محصولات و  توانمندی‌های داخلی شرکت‌ها باید جزئی از هنر‌های مدیران شرکت‌ها باشد.

یونسیان در ادامه با اشاره به عملکرد شرکت ایران خودرو دیزل از ابتدای سال تاکنون و با بیان اینکه تولید این شرکت در سه ماهه نخست امسال ۲۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است، گفت: تنوع سبد محصولات را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: مینی‌بوس جدید آرین در چند ماه آینده تولید و در طرح نوسازی خودروهای فرسوده استفاده خواهد شد.

نمونه اتوبوس ۱۸ متری درون شهری جدید نیز هم‌اکنون تولید و در مرحله تست قرار دارد که در صورت درخواست شهرداری ها و وزارت کشور، آمادگی تولید انبوه و عرضه آن را داریم.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل در ادامه از تولید و عرضه نسل جدید ارتقا یافته کامیون واگن‌هود در ماه‌های آینده و نیز مدل بنزینی وانت پیکاپ به بازار خبر داد و افزود: برای تولید یک کشنده جدید نیز مذاکرات نهایی صورت گرفته است و تا حدود سه ماه آینده تولید این خودرو آغاز خواهد شد.

یک ون جدید نیز در شش ماهه دوم امسال تولید خواهد شد و عرضه کامیونت سبک ال۶۱۶ در چند ماه آینده نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

یونسیان در ادامه با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان فرسوده باری و مسافری در کشور تاکید کرد: شرکت ایران خودرو دیزل در تلاش است در شرایطی که تردد ناوگان فرسوده به لحاظ مصرف بالای سوخت هزینه زیادی را به اقتصاد کشور تحمیل می‌کند، در بخش‌های ناوگان مسافری و باری فرسوده، ظرفیت‌های خود را فعال کند و در طرح نوسازی ناوگان فرسوده شهری و بین‌شهری حضوری موثر داشته باشد.

وی ادامه داد: مطمئنا در این زمینه حمایت های همه‌جانبه و ارائه تسهیلات مناسب به دارندگان خودروهای فرسوده می‌تواند صرفه اقتصادی مناسبی برای کشور به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.