۵۰هنرمند جوان برج جهانی قابوس را نقاشی می کنند

۱۵ شهریور – ۰۳:۵۷:۰۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

کارگاه نقاشی برج جهانی قابوس در آخرین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان در برج قابوس شهرستان گنبد برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، در کارگاه نقاشی برج جهانی قابوس با توجه به ثبت جهانی این برج در یونسکو ۵۰هنرمند جوان در آخرین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان جمعه ۱۷شهریورماه در شهرستان گنبد استان گلستان این برج را به تصویر می کشند.
کارگاه نقاشی “عفاف و حجاب” نیز با حضور ۶۰هنرمند جوان روز جمعه ۱۷شهریورماه در پارک شهر گرگان برگزار می شود.
اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان با معرفی برگزیدگان ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۷ شهریورماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گرگان برگزار می گردد.
۲۸۳ هنرمند جوان از ۳۱ استان کشور و ۳۰هنرمند از ۱۹ کشور به صورت کارگاهی در رشته های طراحی و نقاشی، خوشنویسی، حجم، تصویرسازی، گرافیک، نگارگری، عکاسی و کاریکاتور از ۱۴ تا ۱۷ شهریور با یکریگر رقابت می کنند.
۲۱هنرمند در رشته های مختلف تجسمی داوری نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان را انجام می دهند.
محمد ابراهیم جعفری، رضوان صادق زاده، احمد خلیلی فرد، منوچهر موغاری، محمدعلی بنی اسدی، بهرام کلهرنیا، جواد علیزاده، بهمن عبدی، علی اشرف صندوق آبادی ، محمدنقی فردین تبریزی، علی تن، مرتضی زاهدی، حسین نوروزی، مهدی رحیمی، جلیل جوکار، سلیمان سعیدآبادی، عبدالله محرمی، جاسم غضبانپور، بابک صدیقی، ابوالقاسم قاسمی و شاهرخ اکبری دیلمقانی آثار هنرمندان جوان را در طول کارگاه های جشنواره داوری می کنند.
هنرمندانی از اتریش، سوئد، مجارستان، ترکیه ، کره جنوبی، سوریه، تاجیکستان، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، بنگلادش، کنیا، پاکستان، افغانستان، تونس، سنگال، تانزانیا، زیمبابوه، ارمنستان در این جشنواره حضور دارند.
نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار شده است.
جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان برای پنجمین سال است که در استان گلستان برگزار می شود و در افتتاحیه این دوره قرار شد بیستمین دوره جشنواره نیز در گرگان برگزار شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۵۱۵۵۷۰۵۲۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.