۵۰ میلیارد ریال برای تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس آباد اختصاص می یابد

۰۶اردیبهشت،

به گزارش ایرنا ، اکبر نیکزاد روز جمعه در بازدید از پروژه های عمرانی پارس آباد افزود: در روزهای اخیر ۲۲ میلیارد ریال اعتبار برای تصفیه خانه در حال احداث پارس آباد ابلاغ شده و این طرح مشکل اعتباری ندارد و با سرعت خوبی در دست اجرا است.

وی گفت: پیمانکار این تصفیه خانه مکلف شده دیوارهای ضلع شمالی و غربی را تا یک ماه آینده و عملیات اجرایی و بتن ریزی این سازه را تا پایان شهریور ماه سال جاری به پایان برساند.

وی تصفیه خانه فاضلاب را از نیازهای جدی شهر پارس آباد دانست و افزود: بدلیل نبود تصفیه خانه فاضلاب ، مردم این شهر بویژه در ماه های گرم سال به خاطر انتشار یافتن بوی نامطبوع با مشکل و معضل اساسی رو به رو می باشند.

وی از پیمانکار خواست از چند جبهه کارها را به پیش ببرد تا روند اجرایی این پروژه شتاب بگیرد.

استاندار اردبیل همچنین در بازدید از پروژه ۱۸ واحدی تعاونی مسکن مهر اداره بهزیستی پارس آباد گفت: مشکل گازرسانی به این پروژه حل شده و شرکت های آب و فاضلاب و برق استان بزودی برآورد ریالی شبکه آب و فاضلاب و برق رسانی به این طرح را محاسبه و اعلام می کنند تا ۱۰روز آینده در این زمینه تصمیم گیری شود.

نیکزاد بر لزوم بررسی نقشه تفکیکی ، احداث فضای سبز و ایجاد امکانات و زیرساخت های رفاهی و خدماتی در این پروژه تاکید کرد.

وی همچنین در بازدید از محله های زمین ˈدرگاهیˈ و ˈپناهیˈ پارس آباد نیز گفت: مشکل برق این محلات برطرف شده و قرار است شرکت آب و فاضلاب با همکاری شهرداری پارس آباد عملیات اجرایی طرح آب و فاضلاب این محلات را آغاز کنند.

وی با بیان این که ظرفیت و گنجایش آرامستان پارس آباد تکمیل شده نسبت به احداث آرامستان تازه در مکان مناسب تاکید کرد.

به گزارش ایرنا ، استاندار اردبیل در این سفر همچنین از طرح تفرجگاه ساحلی و ساحل بندی رودخانه ارس بازه روستای ˈاولتانˈ بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفت.

پارس آباد مغان در ۲۲۰ کیلومتری شمال شهر اردبیل و کناره های رودخانه ارس قرار دارد.

۷۱۲۱/۵۹۴/۵۳۰

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.