۵۰ درصد بازار بیمه دست نخورده است

۱۸م دیماه ،

بینا- ماموریت اصلی متولیان صنعت بیمه حرکت در مسیر توسعه شاخص های بیمه ای و ارتقای ضریب نفوذ بیمه در کشور است.
به گزارش بینا، سید محمد کریمی که در جمع مدیر کل و کارکنان دفتر ارزیابی عملکرد، حسابرسی داخلی و پاسخگویی به شکایات، سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: برای رسیدن به میانگین جهانی ضریب نفوذ بیمه باید ظرفیت های مغفول مانده را فعال کنیم و من به جرات می گویم بیش از پنجاه درصد از بازار بیمه کشور دست نخورده و بکر باقی مانده است.
رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت های صورت گرفته در حوزه فرهنگسازی صنعت بیمه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: شناساندن ظرفیت ها، مزیت ها و کارکردهای چشمگیر صنعت بیمه می تواند به همگانی شدن صنعت بیمه منتهی شود و خوشبختانه با شتاب قابل قبولی در این مسیر حرکت می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: افزایش ضریب نفوذ از کمتر از یک و دو دهم درصد به یک و هشت دهم درصد یک دستاورد بزرگ است و باید به گونه ای عمل کنیم که در آینده نزدیک خود را به استانداردهای بین المللی برسانیم.
مهندس سید محمد کریمی در بخش دیگری از سخنان خود، با قدردانی از نیروهای بازرسی و حسابرسی بیمه مرکزی، گفت: مسئولان خدمتگزار باید با تمام توان خود نقش بازوی توانای مردم را ایفا کنند و اگر موانعی بر سر راه ایجاد شد لااقل گوش شنوایی برای حرف ها و درد دلهای آنان باشند.
وی با ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته در زمینه رشد آمار پاسخگویی به شکایات و حل مسائل و معضلات بیمه ای شهروندان ، خاطرنشان کرد: افزایش سطح رضایتمندی مردم، هدف و ماموریت اصلی ماست و باید با توسل به راهکارها و شیوه ها، ظریف این ماموریت حساس را انجام دهیم.
وی برخورد جدی و توام با متانت و خوشرویی را لازمه کار بازرسی، حسابرسی و پاسخگویی به شکایات دانست و گفت: کسانی که در این مسئولیت های حساس و خطیر فعالیت می کنند باید قدر این جایگاه را بدانند زیرا توفیق در انجام این خدمت قطعاً رضایت خدا و خلق را در پی خواهد داشت.
گفتنی است در ابتدای این نشست، علی کرمی – مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، حسابرسی داخلی و پاسخگویی به شکایات، گزارش مفصلی از عملکرد ۹ ماهه اول سال ارائه کرد و در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر توسط رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از تلاشگران، تقدیر به عمل آمد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.