۵۰۰هزار نفر از دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز دیدن کردند

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این اداره کل، ˈعلی دانندهˈ، اظهار کرد: در طول برگزاری این نمایشگاه هفت میلیارد ریال بن خرید کتاب نیز توسط بانک صادرات مستقر در نمایشگاه کتاب به فروش رسید و به صورت انفرادی در اختیار مراجعان اعم از دانشجویان، طلاب، دانش آموزان، استادان و مردم عادی قرار گرفت.

وی، دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز را از لحاظ کمی و کیفی و همچنین ارایه‌ تازه‌های نشر و کتب دانشگاهی مناسب ارزیابی کرد و گفت: حضور ناشران برجسته کشوری در حوزه کتب دانشگاهی، ‌عمومی و نمایندگی‌های خارجی نشان از میزان رضایت و علاقه ناشران به این نمایشگاه داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اضافه کرد: پیشنهاد برگزاری نمایشگاه فصلی کتاب با گستره بین‌المللی در استان نیز از اولویت‌های این اداره کل برای در دسترس قرار دادن کتاب به عنوان اساسی‌ترین کالای فرهنگی است.

داننده همچنین برگزاری نمایشگاه مطبوعات با ۹۴ غرفه و برگزاری ۳۶ برنامه جنبی در کنار برگزاری این نمایشگاه را فضای مناسبی برای ارایه عملکرد مطبوعات استان و همچنین بحث و بررسی و آسیب‌شناسی در حوزه مسایل فرهنگی عنوان کرد.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز به مدت یک هفته در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز و با حضور یک هزار ناشر و ۱۱۰هزار عنوان کتاب و ۲۰ نمایندگی انتشارات خارجی در تبریز برگزار شد.

۷۲۲۳/۶۴۵/۵۸۷

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.