۵+۱ باید حسن‌نیت خود در مذاکرات را ثابت کند

۱۴فروردین۱۳،

یک کارشناس مسائل هسته‌ای گفت: پرونده هسته‌ای کشورمان با عدم زیاده‌خواهی غرب می‌تواند به نتیجه برسد بنابراین غربیان باید حقوق برحق جمهوری اسلامی ایران مبنی بر در اختیار داشتن فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را به رسمیت بشناسند.

” محسن محمودی ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ گفت: نشست اخیر ایران با گروه ۱+۵ در آلماتی نشان داد طرف غربی با نرمش بیشتری بر سر میز مذاکره حاضر شده است.

وی تصریح کرد: مذاکرات اخیر ایران با گروه ۱+۵ به مسائل سیاسی معطوف شده و آمریکا با سیاست چماق و هویج به‌دنبال فشار بیشتر بر ایران است که این امر نشان‌دهنده عدم حسن‌نیت این کشور در مذاکرات است.

محمودی در ادامه اظهار داشت:  پرونده هسته‌ای کشورمان با عدم زیاده‌خواهی غرب می‌تواند به نتیجه برسد بنابراین غربیان باید حقوق برحق جمهوری اسلامی ایران مبنی بر در اختیار داشتن فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را به رسمیت بشناسند.

این کارشناس مسائل هسته‌ای در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد مثبت و سازنده در مذاکرات می‌تواند طرفین را به نتیجه‌ای قابل قبول سوق دهد به همین خاطر غرب باید دست از اقدامات خصمانه خود علیه کشورمان بردارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.