۵۲ امضاء برای استیضاح وزیر ورزش

جام جم آنلاین: نماینده اصفهان گفت: استیضاح محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دارای ۵۲ امضا است که روز یکشنبه آینده تحویل هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

حسن کامران امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اعلام این خبر افزود: استیضاح وزیر ورزش و جوانان در ابتدا دارای ۲۸ امضا بود اما در حال حاضر دارای ۵۲ امضا است.

«این استیضاح دارای۲۰ محور می باشد که عزل و نصب های بی رویه، ورود نیروهای زیاد غیر ورزشی به وزارت ورزش و جوانان، بی توجهی به مسایل فرهنگی ورزش، دخالت در کار فدراسیون ها از جمله محورهای این استیضاح است».

وی اضافه کرد: وزیر ورزش و جوانان تسلطی بر امور وزارتخانه ندارد بطوری که اگر به وی بگوییم که تعداد فدراسیونهای ورزشی را بشمار، نمی تواند این کار را انجام دهد.

این طراح استیضاح عباسی با بیان اینکه استیضاح مذکور هفته گذشته در مجلس کلید خورد، اضافه کرد: نمایندگان تصمیم داشتند تا این استیضاح را روز سه شنبه گذشته تحویل هیئت رییسه مجلس دهند اما از آنجا که مجلس این هفته جلسه نداشت، رئیس مجلس به ما اعلام کرد که بعد از تعطیلات مجلس این استیضاح را تحویل دهیم.

کامران گفت: ما امیدواریم هیئت رئیسه مجلس بعد از تعطیلات برای اعلام وصول این استیضاح بازی در نیاورد.

وی با اشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر نادرست بودن استیضاح وزیر در آستانه بازیهای المپیک گفت: ما این نظرها را قبول نداریم چرا که وزیر وزارتخانه را پوکانده است.

نماینده اصفهان تصریح کرد: اگر برخی از نمایندگان امضاهای خود را پس بگیرند، باز این استیضاح حتماً انجام خواهد شد چرا که ۱۲ نماینده هرگز امضای خود را پس نخواهند گرفت و استیضاح از حد نصاب امضاها نخواهد افتاد.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.