۵۵ میلیون رای دارم؛ تعیین استاندار توسط مردم؛ ما ۸ نفر یک هیئت امناییم

سید محمد غرضی:

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم باید استاندار را خودشان در یک انتخابات مردمی انتخاب کنند تا هم استاندار به مردم بدهکار باشد و هم مردم به استاندار تا از کنارآن اختلاس سه هزار میلیارد تومانی پدیدار نشود.

سید محمد غرضی ۷ خرداد ماه در یک نشست خبری در اهواز اظهار کرد: شعار من ایجاد یک دولت ضد تورم است.

وزیر سابق نفت با اشاره بر این موضوع که در این ۱۰۰ سال قبل همه دولت‌ها به جز اینکه دست در جیب مردم بگذارند کاری دیگر نکردند، عنوان کرد: درست است که پیشرفت‌هایی نیز مانند تاسیس شبکه برق، گاز و احداث جاده‌ها در کشور صورت گرفته است اما همه این اقدامات را باید بدون ایجاد تورم احداث کرد.

غرضی تصریح کرد: من در انتخابات ریاست جمهوری کشور ۵۵ میلیون رای دارم زیرا ۵۵ میلیون نفر در کشور موافق دولت ضد تورم می باشند و من با توجه به این مسئله ۵۵ میلیون رای دارم.

مهمترین اظهارات غرضی را به نقل از مهر در زیر بخوانید:

  • دولت‌های قبلی قانونی بودند اما اسلامی نبودند. من برای این شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و به خصوص برای کلمه مقدس جمهوری اسلامی ارزش قائلم و این را می‌گویم که من در کشور هم جمهوریت را توسعه می‌دهم و هم اسلامی بودن آن را.
  • تورمی که در کشور به وجود آمده ناشی از هزینه‌های دولت است که از درآمد آن بیشتر می باشند. همچنین راه حل این مسئله این است که دولت معادل درآمد خود هزینه کند زیرا این کار سبب حفظ شدن قیمت‌ها و افزایش ارزش پول ملی می‌شود.
  • من سایر نامزدها را به چشم رقیب نمی‌بینم و آنها را همکار می‌دانم. من معتقد هستم که ما هشت نفرکاندیدای ریاست جمهوری به عنوان یک هیئت امنا برای مردم هستیم. البته ممکن است که چالشی در بین ما به وجود بیاید زیرا روش هر فرد متفاوت است اما مردم کشور ما نظاره گر می باشند و دید آنها باز است.
  • من در این دوره انتخابات ریاست جمهوری نفعی نمی‌بینم به همین سبب به نفع کس دیگری از انتخابات خارج نمی‌روم.
  • نمی‌توانیم بخش تولید را راه بیاندازیم زیرا هزینه پولی که به بانک‌ها پرداخت می‌شود تا ۳۰ درصد هم می‌رسد. با توجه اینکه تورم در کشور ما بالا است و هزینه پول نیز بالاست؛ دولت‌ها توان اداره اقتصادی کشور را که در آن درآمدها با هزینه‌های مصرف شده یکی باشد را ندارد.
  • بهترین راه حل برای محرومیت زدایی در استان خوزستان و سایر استان‌های دیگر این است که استاندار هر منطقه را خود مردم انتخاب کنند. مردم باید استاندار را خودشان در یک انتخابات مردمی انتخاب کنند تا هم استاندار به مردم بدهکار باشد و هم مردم به استاندار تا از کنارآن اختلاس سه هزار میلیارد تومانی پدیدار نشود و کسی متوجه نشود.
  • سیاست خارجی انعکاس ظرفیت داخلی کشور است و اگر غیر از این باشد شکست می‌خورد. ما در مقابل کشور خاصی نمی‌ایستیم و همچنین زیر بار حرف زور نمی‌رویم. ضمن اینکه ما با کشور آمریکا مذاکره نمی‌کنیم اما با این کشور تعامل می‌کنیم.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.