۵۸۹ اثر هنری به دبیرخانه جشنواره “قربان تا غدیر” خراسان جنوبی ارسال شده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تعداد۵۸۹ اثر هنری به دبیرخانه جشنواره قربان تاغدیر ارسال شده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، محمد مطهری فر امروز در مراسم هشتمین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری قربان تا غدیر گفت: عید غدیرمتعلق به همه شیعیان است و در واقع یک جریان فکری از وقت ادامه رسالت بعد از نبوت است که امروز باید به این مساله پرداخته شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حوزه فرهنگ و هنر در برپایی جشنواره بسیار مهم بوده و هنرمندان باید در این خصوص آثار متنوع‌تری را در قالب‌های جذاب خلق نمایند.

وی با اشاره به نقش هنرمندان در جشنواره‌ها اظهار نمود: هنرمندان باید اهتمام بیشتری را نسبت به جشنواره داشته و آثار بیشتر و جذاب‌تری را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار نمود: همه فعالیت‌های برگزاری این جشنواره، توسط اداره کل هنرهای تجسمی، وزارت فرهنگ و ارشاد کشور حمایت مالی شده است.

وی با بیان این‌که «برنامه‌های بسیاری در سال جاری برای هنرمندان نیز برپاشده است»، افزود: برگزاری کارگاه های خوشنویسی، گرافیک و برپایی نمایشگاه از جمله فعالیت‌های انجام شده در خصوص ارائه آثار هنرمندان درسال جاری بوده است.

وی خاطرنشان نمود: در حال حاضر تعداد۵۸۹ اثر در۴رشته خوشنویسی، پوستر، شعر و مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که به آثار برتر هر جشنواره هدایای نفیسی نیز اهدا می‌شود. امید است در آینده نزدیک شاهد تبیین این فرهنگ ولایی در بین مردم باشیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.