۶هزار واحد مسکن مهر در چهارمحال وبختیاری آماده بهره برداری است

۱۹ام بهمن ،

به گزارش ایرنا،ˈعلی اصغر عنابستانی ˈ به عنوان سخنران بین دو نماز جمعه و عصر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون، نزدیک به پنج هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود:زیرساخت های لازم برای احداث ۲۰هزار واحد مسکونی مهر در چهارمحال و بختیاری فراهم شد و احداث این تعداد واحد مسکونی در حال انجام است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به پیشرفت های این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:تعداد شهرستان های این استان از دو به ۹ شهرستان رسید.

به گفته وی،۳۶شهر در چهارمحال وبختیاری در تقسیمات کشور ثبت شده و ۴۶۰روستای استان نیز دارای دهیاری می باشد.

عنابستانی یادآور شد:سرمایه گذاری صنعتی در این استان ظرف هفت سال اخیر ۱۰ برابر شده است و اکنون یک هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان فعال می باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:نرخ بیکاری در این استان در هفت سال قبل از ۱۷درصد به ۱۳درصد کاهش یافته است و در شش ماهه اول امسال به ۱۰درصد رسید که هدف برنامه پنجم کاهش نرخ بیکاری تا هفت درصد می باشد.

وی،توسعه راههای این استان را در هفت سال اخیر یادآوری کرد و گفت:راههای چهار خطه چهارمحال و بختیاری از ۲۷کیلومتر به ۱۴۳کیلومتر رسیده است.

به گفته وی،در دهه فجر امسال ۱۴۳پروژه با اعتباری افزون بر ۸۷۰میلیارد ریال در استان بهره برداری می گردد.

وی،انتخابات سال آینده را صحنه حضور حماسی مردم دانست و گفت:حضور مردم در این انتخابات فتنه گران و دشمنان را نا امید خواهد کرد.

عنابستانی گفت:دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم های اقتصادی قصد فلج کردن نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند اما مردم در برابر این توطئه دشمن،همانند توطئه های دیگر دشمنان ایستادگی کردند.

۷۳۵۹

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.