۶وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس

جام جم آنلاین: در طول این هفته حاجی بابایی، دستجردی، خلیلیان، قاسمی، غضنفری و نیکزاد در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند تا به ۲۸ سوال ۲۸ نماینده پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار جام جم مجلس در این هفته در روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد که البته کمیسیونهای تخصصی مجلس در بعدازظهر یکشنبه، صبح و عصر دوشنبه و سه شنبه جلسه دارند.

پاسخگویی حاجی بابایی به ۱۰ نماینده

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال مشترک نادرقاضی پور نماینده ارومیه و عباس قائید رحمت نماینده درود و ازنا، سوال مشترک کامران نماینده اصفهان، آرامی نماینده بندرعباس، جعفرزاده نماینده رشت، نقوی حسینی نماینده ورامین، آلیا و طیب زاده نمایندگان تهران، سوال عبدالوحید فیاضی نماینده نور و محمودآباد و سوال محمد فیروزی نماینده نطنز بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌رود.

پاسخگویی دستجردی چهار سوال سه نماینده

مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بعدازظهر سه شنبه با حضور در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به سوال فرهاد بشیری نماینده پاکدشت، ناصر موسوی نماینده فلاورجان و ۲ سوال عطاء الله حکیمی نماینده رودبار پاسخ می دهد.

همچنین وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بعدازظهر فردا برای بررسی موانع و مشکلات دانشجویان پزشکی خارج از کشور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر می شود.

پاسخگویی خلیلیان به هشت سوال پنج نماینده

صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخ به سوال پژمانفر نماینده مشهد، حیدرپور نماینده شهرضا، کوچکی نژاد نماینده رشت، سه سوال مجتبی رحماندوست نماینده تهران و ۲ سوال ایرج ندیمی نماینده لاهیجان بعدازظهر سه شنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر می شود.

پاسخگویی قاسمی به ۲ سوال ۲ نماینده

رستم قاسمی وزیر نفت هم بعدازظهر سه شنبه با حضور در کمیسیون انرژی مجلس به سوال سیدرمضان شجاعی نماینده ساری و حمیدرضا پشنگ نماینده خاش پاسخ می دهد.

پاسخگویی غضنفری به ۱۰ سوال هشت نماینده

مهدی غضنفری برای پاسخ به سوال الیاس نادران نماینده تهران، یونس اسدی نماینده مشگین شهر، علیرضا سلیمی نماینده محلات، محمد دامادی نماینده ساری، محمود نگهبان نماینده خواف، سید محمد سادات ابراهیمی نماینده شوشتر، ۲ سوال مهدی عیسی زاده نماینده میاندوآب و ۲ سوال علی ایرانپور نماینده مبارکه بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون صنایع و معدن مجلس می رود.

علی نیکزار وزیر راه و شهرسازی هم بعدازظهر سه شنبه با حضور در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص حوادث جاده ای و نحوه نظارت بر پیمانکاران سازنده مراکز درمانی و بیمارستانی به اعضای کمیسیون گزارش می دهد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.