۶ خدمه در حادثه تصادف ۲ کشتی در هنگ‌کنگ بازداشت شدند

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

خبرگزاری فارس: پلیس هنگ‌کنگ ۶ خدمه کشتی تفریحی غرق شده هنگ‌کنگی که حامل ۱۲۰ سرنشین و خدمه بود را بازداشت کرد.
خبرگزاری فارس: ۶ خدمه در حادثه تصادف ۲ کشتی در هنگ‌کنگ بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، تلفات حادثه غرق کشتی تفریحی هنگ‌کنگی در جنوب این جزیره به ۳۷ تن رسیده است. این کشتی حامل پرسنل شرکت هنگ‌کنگ الکتریک و خانواده آنها بوده که برای تماشای یک مراسم آتش بازی به بندر ویکتوریا برده می‌شدند.

تصادف این کشتی با یک کشتی تفریحی در نزدیکی جزیره لاما منجر به غرق شدن کشتی تفریحی و جان باختن ۳۷ تن در این حادثه شده است که ۵ تن آنها کودک بوده‌اند. بیش از ۱۰۰ نفر نیز به بیمارستان برده شده‌اند که حال ۹ نفر از آنها وخیم است.

اندی تسانگ از مقام‌های پلیس هنگ‌کنگ گفت: ما مظنونیم که کسی مسئولیت‌های خود را به درستی انجام نداده باشد و بازداشت‌ها به همین دلیل صورت گرفته است.

افراد بازداشت شده از هر دو کشتی عامل این حادثه بوده‌اند. این حادثه با عملیات امدادرسانی گسترده‌ای شامل تیم‌های غواصی، هلی کوپتر، قایق‌های نجات همراه شد.

به گفته بازماندگان این حادثه کشتی ظرف ۱۰ دقیقه غرق شده و آنها نزدیک به ۲۰ دقیقه در انتظار نجات بوده‌اند. برخی از گرفتار شدگان مجبور شده بودند برای خارج شدن از کشتی و شنا کردن به سطح آب شیشه‌ها را بشکنند.

این بدترین حادثه مرگبار هنگ‌کنگ از سال ۱۹۹۶ تاکنون است که در آن سال بیش از ۴۰ تن در آتش سوزی یک ساختمان تجاری جان باختند.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالOctober 4, 2012 11:24 AM  تعداد مشاهده: ۳

بازدید از صفحه اول


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.