۶ فایده استفاده از لوازم آرایش معدنی

۵ شنبه ۱۸ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش تفسیری سه نسل، لوازم آرایشی تولید شده از مواد معدنی، مانند لوازم آرایشی معمولی موادی مانند نفت نمی باشدند و از مواد معدنی طبیعی تولید شده اند که برای سلامت پوست شما بهتر می باشند. استفاده از این مواد به طبیعی تر دیده شدن آرایش بر روی پوست شما کمک می نماید و مزایای اصلی آن به شرح زیر می باشد:

۱- در برابر اشعه یو وی، از پوست محافظت می نمایند:
مواد آرایش معدنی حاوی خواص ضد التهابی است و از پوست شما در برابر اشعه یو وی و ضررهای نور خورشید حفاظت می نماید. همچنین مانع نفوذ گردو غبار و رادیکال های آزاد در پوست می شوند.

۲- نرمی و لطافت ماندگاری در پوست ایجاد می نمایند:
مواد آرایشی معدنی، هیچ گاه منافذ پوست شما را مسدود نمی نمایند و برخلاف دیگر محصولات آرایشی که فقط نقش پوشانندگی نواحی آسیب دیده پوست را دارند، به مرور وقت سبب بهبود آسیب های موجود بر روی پوست شما می شوند. این مواد آرایشی برای نرمی پوست های زبر و خشک بسیار موثرند.

۳- به جلوگیری از پیری پوست کمک می نمایند:
اگر از آن دسته افرادی میباشید که به استفاده از مواد آرایشی عادت دارید، باید بدانید که مواد آرایشی معمولی، در طول وقت سبب ایجاد چروک برروی پوست شما می گردد، بنابراین استفاده از مواد آرایشی معدنی چین و چروک و خطوط روی پوست شما را افزایش می دهد.

۴- پوست را از مشکلات احتمالی در امان می دارد:
مواد آرایشی معدنی، ضد آلرژی می باشند و برای پوست های فوق العاده حساس مناسبند.

۵- از بروز آکنه جلوگیری می نمایند:
این مواد به بهبود آکنه و جلوگیری از بروز آن بر روی پوست کمک می نمایند، زیرا مانند مواد آرایشی معمولی، منافذ پوست را مسدود نخواهند نمود.

۶- پوست را براق می نمایند:
مواد آرایشی معدنی ضد آب می باشند و بنابراین نمی گذارند هیچ لکه ای در پوست شما دیده شود، چس سبب تازه و شفاف دیده شدن پوستتان می شوند. به سبب شفافیتی که در این مواد آؤایشی وجود دارد، پوست شما را براق نشان می دهند.

مترجم: رها واعظی


جدیدترین مقاله های دانستنیهای زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.