۶ مدال فرنگی کاران نوجوان ایران از تورنمنت روسیه

یکشنبه ۱۰ اردیبهشت – ۰۳:۱۴:۱۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام سامورگاشف روسیه با کسب ۲ مدال نقره و ۴ مدال برنز توسط نوجوانان ایران به پایان رسید. 
به گزارش خبرگزاری آریا ، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام سامورگاشف روسیه در شهر روستاواندان با شرکت تیم‌هایی از کشورهای روسیه، ایران، اوکراین، ارمنستان، قزاقستان، مجارستان، لیتوانی، مولداوی و بلاروس برگزار شد و کشتی‌گیران ایران در این رقابت‌ها توسط عبدالحسین جهانبخشی در وزن ۴۲ کیلوگرم و علی محمود در وزن ۷۶ کیلوگرم به ۲ مدال نقره و رضا خدری، پرهام قنبری، مهدی فلاح و پوریا عباسی به ترتیب در اوزان ۵۰، ۶۳، ۶۹ و ۱۰۰ کیلوگرم به چهار مدال برنز دست یافتند.
نتایج کشتی‌گیران ایران در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
در وزن ۴۲ کیلوگرم عبدالحسین جهانبخشی دیروز با شکست حریفانی از کشورهای روسیه و قزاقستان ر دیدار فینال مغلوب کشتی‌گیر لیتوانی شد و به مدال نقره دست یافت.
در وزن ۷۶ کیلوگرم علی محمود پس از سه پیروزی مقابل کشتی گیران اوکراینی در دیدار فینال مقابل کشتی‌گیر روس شکست خورد و به مدال نقره رسید.
در وزن ۵۰ کیلوگرم رضا خدری پس از شکست مقابل کشتی‌گیر روس در جدول رده‌بندی با شکست کشتی‌گیرانی از ارمنستان، اوکراین و روسیه به مدال برنز دست یافت در همین وزن نبی‌اله کریمی پس از پیروزی بر کشتی‌گیری از بلاروس مقابل کشتی‌گیر ارمنستانی شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت کریمی در این گروه با پیروزی مقابل کشتی گیر اوکراین و شکست مقابل کشتی‌گیر روس به مقام پنجم دست یافت.
در وزن ۶۳ کیلوگرم پرهام قنبری پس از شکست مقابل کشتی گیر روس، کشتی‌گیرانی از کشورها روسیه، مولداوی و روسیه به مدال برنز دست یافت.
در وزن ۶۹ کیلوگرم، مهدی فلاح پس از پیروزی و شکست مقابل کشتی‌گیران روس، به گروه بازنده‌ها رفت و با شکست حریفانی از مولداوی و اکراین به مدال برنز دست یافت.
در وزن ۱۰۰ کیلوگرم، پوریا عباسی پس از شکست مقابل کشتی‌گیری از روسیه، کشتی‌گیرانی از روسیه و ارمنستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.
در وزن ۴۶ کیلوگرم، محمد مراد الیاسی پس از پیروزی مقابل کشتی‌گیران روسیه و مولداوی مقابل کشتی‌گیر ارمنستانی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت که در این مبارزه نیز مقابل حریف روس شکست خورد و به مقام پنجم دست یافت.
در وزن ۵۸ کیلوگرم، مهدی نوروزی در مسابقه نخست کشتی‌گیری از مولداوی را شکست داد اما در دور بعد با شکست مقابل حریفی از روسیه از دور رقابت‌ها کنار رفت در همین وزن میثم رمضانی با شکست از حریف مجارستانی حذف شد.
در وزن ۵۴ کیلوگرم علی ارسلان پس از پیروزی مقابل کشتی‌گیر ازبکستانی مقابل حریف روس شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
در وزن ۸۵ کیلوگرم مهدی ابراهیم زاده با شکست مقابل کشتی‌گیر روس از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۹۱۵۱۴۱۷۳۲۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.