۶ مرکز مخابراتی در تهران توسعه می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه در مرکز مخابرات خاتم الانبیاء از امروز ۱۴ مرداد و در مراکز مخابرات جماران، شهید توکلی، شهید تندگویان، شهید قندی و آزادگان از فردا ۱۵ مردادماه آغاز می شود.

با اجرای این عملیات توسعه ای ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات خاتم الانبیاء با پیش شماره ۳۶۶۰ در محدوده جاده ملارد، شهرک ۱۷ شهریور و بلوار معلم از امروز به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات جماران نیز با پیش شماره های ۲۲۸۰ الی ۲۲۸۳، ۲۲۲۸، ۲۲۲۹ و ۲۶۱۰ الی ۲۶۱۳ در محدوده خیابانهای شهید باهنر، کوچه های مینا، شهید شاه حسینی، گرجستانی، رامین، طوطیا و شهسوار و مرکز مخابرات شهید توکلی با پیش شماره های ۴۴۵۰ الی ۴۴۵۷ در محدوده تهرانسر، شاهد غربی، شهید رجایی، فاز ۲، نهم، شهید دستغیب و فاز ۳ از فردا به مدت ۳ روز دچار اختلال می شود.

همچنین در مرکز مخابرات شهید تندگویان مشترکان با پیش شماره های ۲۲۵۰ الی ۲۲۵۳، ۲۲۳۰ الی ۲۲۳۳، ۲۶۳۰ و ۲۶۳۱ در محدوده خیابانهای شهید همایی (۱۶ متری اول جنوبی)، کوچه های شهید زارعی و شهید فراهانی و در مرکز مخابرات شهید قندی مشترکان با پیش شماره ۵۵۸۹ در محدوده این مرکز به مدت ۷۲ ساعت در ارتباط تلفنی خود دچار اختلال می شوند.

به گزارش مهر، با اجرای عملیات کابل برگردان، ارتباط دیتای مشترکان مرکز مخابرات آزادگان از ساعت ۲ بامداد فردا ۱۵ مردادماه به مدت ۴ ساعت دچار اختلال می شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.