۶ روش جالب خانواده های شاد برای تمیز کردن خانه

۱۹ام بهمن ،

خانواده های موفق و شاد برای خانه تکانی و تمیز کردن خانه راهکارهای جالبی را به کار می گیرند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران و به نقل از نیونیوز، راه انداختن حراج، مسابقه تی کشی و تهدیدهای دوستانه از راهکارهایی است که سبب می شوند خانه تکانی جالبی را تجربه کنید.

همیشه یک اتاق را به طور کامل مرتب کنید و همه چیزهای خرده ریزه را به صورت یک توده در جایی قرار دهید و از یک چوب کوچک جهت جستجو در داخل این توده و برای پیدا کردن چیزهای مختلف استفاده کنید.

همیشه یک اتاق و یا بخشی از خانه را مرتب کنید و یک بازی به همه پیشنهاد دهید، هر کسی چیزی را که در جایی رها افتاده برای فروش انتخاب کند که ممکن است مال خود او هم نباشد کتاب، جوراب، ساعت و… با هم معاوضه کنید هم وسایل جمع می شوند و هم تفریح در حین کار انجام داده اند.

افراد بی نظم خانه معمولا دوست ندارند کسی به بی نظمی شان دست درازی کند و اگر کسی بخواهد وارد اتاقشان شود و بخواهد وسایلشان را مرتب کند عصبی می گردد.

برای حل این مشکل به هم زمان بدهید تا هر کسی اتاقش را مرتب کند و اگر کسی تا پایان صدا در آمدن زنگ کارش را به اتمام نرسانده بود باید از کمک دیگران استفاده کند.

هر یک از شرکت کننده ها در برنامه نظافت خانه یک نوع موسیقی برای هنگامی که در حال کار است انتخاب کند.

اگر در آپارتمان زندگی نمی کنید تمام قسمت های خارج از خانه را که شامل پنجره ها هم می گردد با شیلنگ آب تمیز کنید و یک بطری که حاوی محلول تمیز کننده است به سر شیلنگ اضافه کرده سپس آغاز به اسپری کردن کنید./م


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.