۶ فوتی و یک مفقودی حاصل ریزش آوار

۰۲خردادماه،

آخرین خبرها از ریزش آوار پایگاه اینترنتی بازیافت شیراز؛

رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت:در اتفاق ریزش آوار پایگاه اینترنتی بازیافت شیراز ۶ فوتی و یک مفقودی گزارش شده است .

محمود مظفر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود :تا کنون دو آتش‌نشان و دو کارگر شهرداری که در این آوار محبوس شده بودند، توسط امدادگران نجات پیدا کردند.
وی افزود:بر اثر ریزش آوار در پایگاه اینترنتی بازیافت شیراز  نیروهای هلال احمر از روز چهارشنبه مشغول امداد رسانی توسط نیروهای عملیاتی و سگ های زنده یاب می باشند که تا کنون ۱۲ نفر از اشخاص زیر آوار پیدا شدند که ۶ نفر از آنها کشته و یک نفر مفقود است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه یک نفر مفقودی به احتمال بسیار بسیار زنده پیدا نخواهد شد ، عنوان کرد: هم اکنون ۴ تیم عملیاتی هلال احمر در قالب ۱۲ نفر در محل اتفاق مشغول به انجام عملیات های جستجو و امدادگری می باشند که تا پایان پیدا شدن یک نفر مفقودی این عملیات ها توسط نیروهای امدادی هلال احمر و خودروهای سنگین ادامه خواهد داشت.
وی در خاتمه با بیان اینکه از روز قبل ۵ نفر از اشخاص مفقودی پیدا شده اند اظهار داشت: با توجه به حضور خانواده های مفقودی و کشته شدگان بر اثر این اتفاق تا کنون ۱۱ دستگاه چادر به همراه تامین غذا و دارو و تعدیل روحیه اشخاص توسط هلال احمر صورت گرفته است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.