۶۰درصد بلیت‌ نمایش‌های Lev و ۳(a+b) فروخته شد

بدنبال استقبال مخاطبان از نمایش‌های ایتالیایی «لو» و ۳(a+b)از پنجم شهریورماه تا کنون و قبل از آغاز اجرای رسمی ۶۰ درصد بلیت این نمایش ها به فروش رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی این نمایش، با توجه به استقبال به عمل آمده و محدودیت زمانی در اجرای این دو نمایش که تا ۴ مهرماه در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود، علاقه‌مندان در صورت تمایل برای پیش خرید بلیت‌ می‌توانند به آدرس اینترنتی www.tiwall.com مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۳۷۴۶۷۲۶۴۱ و ۰۹۳۸۷۳۰۲۷۰۷ تماس حاصل کنند.
اجرای عموم نمایش «لو» با بازی گلن بلک هال از روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ساعت ۱۹ آغاز می‌شود اما این نمایش در این روز ساعت ۲۱ نیز اجرا می‌شود.
همچنین نمایش ۳(a+b) با بازی سوراچه و ریکاردو فازی (نمایش‌نامه‌نویس) از روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه ساعت ۲۱ میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.
کلودیا سوراچه کارگردان نمایش‌های «لو» و ۳(a+b) جایزه بهترین کارگردانی را از بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دریافت کرده است.
لازم به یادآوری است از روز سه شنبه ۲۸ شهریور لو ساعت ۱۹ و ۳(a+b) ساعت ۲۱ اجرا می‌شوند، البته با توجه به حضور گسترده هنرمندان و اصحاب رسانه، نمایش ایتالیایی «لو» امروز (۲۶شهریورماه) در آئین افتتاح، دو بار در ساعت‌های ۲۱:۴۵ و ۲۳ به روی صحنه می‌رود./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.