۶۰۰۰ کلاس درس استاندارد بزودی تحویل آموزش و پرورش می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

68-48.jpg

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: ۶۰۰۰ کلاس درس در حال مقاوم سازی است و به سریعی تحویل آموزش و پرورش

می‌شود.

مرتضی رییسی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، افزود: طرح مقاوم سازی مدارس یکی از مهمترین اقداماتی است که در دولت دهم به طور جدی مورد توجه قرار گرفت، به طوری که تا کنون ۴۶ هزار کلاس درس در طرح مقاوم سازی مطالعه شده که از این تعداد ۲۲ هزار کلاس درس به مرحله اجرا رسیده است.

وی با بیان اینکه ۶۰۰۰ کلاس درس نیز در دست اجرای طرح مقاوم سازی است، گفت: بزودی این کلاس‌ها را با استاندارد کامل تحویل آموزش و پرورش خواهیم داد.

رییسی تصریح نمود: در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله که در پرتغال برگزار شد، طرح مقاوم سازی مدارس ایران به عنوان یکی از طرح‌های مطرح بین‌المللی و جهانی مطرح شد که نشان می‌دهد این موضوع به لحاظ فنی مهندسی از کیفیت مناسبی برخوردار است.

وی در ادامه درباره احداث نمازخانه مدارس نیز گفت: سازمان نوسازی هیچ پروژه‌ آموزشی پرورشی را بدون نمازخانه تحویل نمی‌دهد و طی ۳/۵ سال قبل ۳۶۷۲ باب نمازخانه با زیربنایی معادل ۵۸۰ هزار متر مربع تحویل داده‌ایم.

به گفته معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، ۱۶۰۰ نمازخانه دیگر نیز در حال احداث است که به صورت نیمه همه است و در صورت تخصیص اعتبارات تا پایان دولت دهم این پروژه‌ها نیز تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.