۶۳ هزارتن نهاده های دامی وارد کشور شد


۶۳ هزارتن نهاده های دامی وارد کشور شد

۰۹:۲۳ (چهارشنبه ۱۰ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

به منظور تامین نیاز دامداران و کارخانجات دامی کشور ،۶۳ هزار تن نهاده های دامی از طریق دریا وارد بندر امام خمینی شد و هر روز نیز یک محموله خواهد رسید.

نهاده های وارداتی که شامل کنجاله سویا، ذرت و جو است در راستای تامین بخشی از نیاز مصرفی کشور به نهاده های دامی با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.

بر این اساس،‌ مقداری از این نهاده های دامی به صورت مستقیم به استانهای درخواست کننده ارسال می‌شود همچنین مقداری نیز به منظور ذخیره سازی در انبارهایی که در بندر امام خمینی تعبیه شده‌اند تخلیه خواهند شد.

این گزارش می‌افزاید: استانهایی که در تامین نیاز خودشان مشکل دارند می‌توانند با ارسال وسیله مناسب،‌ میزان نهاده های مورد نیاز خود را زوردتر تحویل بگیرند.

همچنین این گزارش حاکی است؛ ستادی برای تخلیه این نهاده های دامی درنظر گرفته شده است که کار نظارت را بر عهده خواهد داشت. از این رو استانها می‌توانند مستقیما با هماهنگی با این ستاد هر چه سریع تر نهاده های دامی خود را تحویل بگیرند.

همچنین به منظور اطمینان از سلامت محموله کشتی ها ، گروهی ناظر متشکل از مسئولان استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی در محل تخلیه بار کشتی ها مستقر شده اند که نظارتهای و آزمایشات لازم را در انجام خواهند داد. برهمین اساس،‌تا کنون نهاده های وارداتی از کیفیت خوبی برخوردار بوده اند.

لازم به ذکر است: روزانه ۱۲ هزار تن محموله غلات از هر کشتی در بندر امام خمینی تخلیه خواهد شد.

.

.

.

.

.

..

پانا


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.