۶۸ درصد تولید ناخالصی استان کردستان در حوزه خدمات است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: مهمترین و اساسی‌ترین مشکلات اصناف سنندج با کمک و همدلی مسئولان به آسانی قابل مرتفع شدن است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اسراری در نشست روسای اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی شهرستان سنندج با استاندار کردستان، اظهار کرد: در دیدار و سرکشی استاندار از سطح بازار موانع و مشکلات پیش روی اصناف رابه خوبی شناسایی و دسته بندی نمودیم در صورتی که باید فضای مناسب برای بازاریان فراهم شود چرا که آنان سهم بسزایی در اقتصاد استان دارند.

وی افزود: اصناف و بازاریان بعنوان یار و یاوران همیشگی مردم و نظام بوده و شایستگی این را دارند که با تمام توان در جهت خدمت رسانی به این عزیزان تلاش نمود.

وی با گله مندی از شهرداری ها درخصوص مانع تراشی در امورات اصناف خواستار همکاری جدی و رفع مشکلات اصناف با توجه به روی کار آمدن مجموعه جدید و خوش فکر در شوراهای شهر و شهرداری ها شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: کردستان استانی خدماتی است و ۶۸ درصد تولید ناخالصی استان در حوزه خدمات است و باید نقش بازار در ایجاد درآمد و اقتصاد استان را پذیرا باشیم تا بتوانیم مسیر حل مشکلات آنان را تسهیل نماییم.

اسراری تعامل بازار و شهرداری را لازم دانست و گفت: هر زمانی که شهرداری در کنار بازار بوده، رونق اقتصادی نمود عینی داشته است و ارتباط و تعامل با بازار و اصناف سبب حل مشکلات واحدهای صنفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اصناف کردستان از بهترین و پاک ترین اقشار جامعه می باشند خاطر نشان ساخت، بازاریان کردستان هیچ وقت قانون گریز نبوده و همیشه مطیع قانون و مقرارت بوده و می باشند و این وظیفه را بر مسئولان سنگین تر می نماید تا گام های موثرتر و محکم تری درجهت رفاه این عزیزان بردارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت، اعتماد به بازار سبب رونق کسب و کار می شود که با این اوصاف تمام اقشار جامعه منتفع خواهند شد.

اسراری در پایان از دغدغه ها و دل نگرانی های اصناف درخصوص ساماندهی دستفروشان و دیگر موانع کسب و کار به مسئولان در جلسه اشاره نمود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.