۷کلید برای یک کسب وکارخانوادگی موفق

۲۴م اسفند ،

اغلب کارآفرینان و کسانی که به جای کار در اداره در خانه کار می‌کنند جاهای دورافتاده‌ای که توسط کامپیوترهای گران‌قیمت احاطه شده و دارای تجهیزات پیشرفته اداری و امنیتی است را انتخاب می‌کنند.

اغلب کارآفرینان و کسانی که به جای کار در اداره در خانه کار می‌کنند جاهای دورافتاده‌ای که توسط کامپیوترهای گران‌قیمت احاطه شده و دارای تجهیزات پیشرفته اداری و امنیتی است را انتخاب می‌کنند. آن‌ها مشتریانی با تمایلات ناشناخته می باشند پس حق دارند تا برای کارکردن تا ساعت‌های متمادی در منزل اقدامات ایمنی فراوانی را اعمال کنند شما نیز می‌توانید جهت جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی از جانب مشتریان اشخاص مشکوک و حتی دزدان نکات زیر را رعایت کنید .

۱- در غلاف باشید: آدرس دقیق منزلتان را هرگز بر روی کارت‌های تبلیغاتی‌تان چاپ نکنید شما می‌توانید یک صندوق پستی را اجاره کرده و جهت مکاتبات از یک صندوق پستی استفاده کنید. استفاده از وب سایت راه مطمئن‌تری است اگر بسته‌های قابل حملی نیز می‌خواهید بفرستید فقط یک شماره تلفن کافی است .
۲- قبل از باز کردن در بر روی اشخاص مشخصات شخصی اشخاص را مورد بررسی قرار دهید . اگر فردی را مشکوک و غریبه دانسته‌اید هرگز با او وارد معامله نشوید و اجازه ورود او به محل کارتان را ندهید .
۳- هرگونه قرار ملاقات اولیه با مشتریان، فروشندگان، تجار را در محیط‌های خارج از منزل و دفتر کارتان بگذارید. مکان‌هایی مانند رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، کتابخانه‌ها، و یا اداره یکی از دوستانتان جاهای خوبی می باشند. این مسئله سبب می‌شود تا در طول این مدت کاملا شناخت خوبی نسبت به او پیدا ‌کنید و اگر طرف را چندان خونگرم نیافتید می‌توانید به راحتی به او بگویید محلی برای چنین ملاقاتی ندارید و اگر مجبور به پذیرایی از او در خانه شدید او را مستقیما به دفتر کارتان هدایت کنید و مشتری را از دستیابی به فضاهای خانه محدود کنید .
۴- هنگامی که در دفتر کارتان نیستید خود صحنه نمایش کامپیوترتان را کم کنید تا نورهای منعکس شده توسط آن در شب سبب جلب توجه نشود. مطمئنا نور ساطع‌شده توسط کامپیوتر سبب می‌شود دیگران به خصوص دزدان حدس بزنند کامپیوتر در اتاق شما وجود دارد پس احتمال وجود سایر تجهیزات اداری نیز وجود دارد .
۵- دفتر کارتان را از لحاظ ساختار راحتی و فاکتورهای انسانی (ارگونومیک) بررسی کنید، از صندلی‌های راحت استفاده کنید، میز کارتان نیز همچنین، حتی خوب است از تلفن بی‌سیم استفاده کنید. مطمئن شوید بدن شما راحت است، بیش از اندازه کشیده یا خمیده نمی‌شود و عضلات پشت گردن شما فشاری را تحمل نمی‌کنند .
۶- فعالیت‌های خانگی و تجهیزات آن را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهید به نمایندگی یکی از شرکت‌های بیمه سر بزنید و قراردادی را که طی آن مسئولیت مشتریان و فروشندگان وسایل و تجهیزات آن را برعهده می‌گیرد تنظیم و امضا کنید .
۷- همواره آرام و خونسرد باشید اگر اشخاصی در ملاقات اولیه شما را ناراحت کردند فقط در صورتی به قرار ملاقات‌های بعدی آن‌ها پاسخ مثبت بدهید که این قرار در فضای باز و عمومی انجام بپذیرد و در صورت عدم رضایت شما به راحتی و بدون مشکل قراردادهای خود را با طرف به حالت تعلیق درآورید البته احتیاط بیش از حد توانایی کاری و حرفه‌ای شما را به عقب می‌اندازد و نتیجه آن کاملا مشخص است . ساخت با کیفیت پایین و کاهش تولید .

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.