۷ کشته و ۲۴ مجروح در سوانح رانندگی قزوین

۱فروردین ۱۳،

۷ کشته و ۲۴ مجروح در سوانح رانندگی قزوین

رئیس پلیس‌راه قزوین گفت: پنج اتفاق رانندگی در قزوین هفت کشته و ۲۴ مجروح برجای گذاشت.

 

به نقل از فارس، مظفر حسینی  در خصوص تصادف و حوادث رانندگی این استان از سی‌ام اسفند‌ماه تا به امروز اظهار داشت: در اولین سانحه رانندگی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در لاین جنوبی آزادراه قزوین ـ کرج که از استان قزوین به مقصد تهران در حرکت بود حوالی شهرک صنعتی کاسپین واژگون شد.

وی اضافه کرد: در این اتفاق دو نفر از مسافران بر اثر شدت جراحات در دم فوت و ۲۰ نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین سبب واژگونی اتوبوس را بی‌احتیاطی راننده خودرو در عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد.

حسینی افزود: در سانحه دیگری نیز در شهرستان آبیک یک دستگاه سواری پراید با چهار سرنشین در لاین شمالی آزادراه قزوین ـ کرج با یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ برخورد که در این تصادف یکی از سرنشینان پراید بر اثر شدت جراحات در محل وقوع اتفاق جان باخته و راننده و سرنشین دیگر پراید مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام مسئول سبب وقوع این تصادف را بی‌احتیاطی راننده پژو در تغییر مسیر ناگهانی حین رانندگی اعلام کرد.

حسینی یادآور شد: در اتفاق رانندگی دیگری در شهرستان تاکستان نیز یک دستگاه تریلی در لاین شمالی آزاد‌راه قزوین ـ زنجان حوالی بخش ضیاء‌آباد با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ برخورد که در این اتفاق دو نفر از سرنشینان پژو براثر شدت جراحات در دم فوت و دو سرنشین دیگر خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در اتفاق دیگری نیز در شهرستان بوئین‌زهرا یک دستگاه سواری پراید در جاده رزن واژگون که در این سانحه راننده خودرو مصدوم و در بیمارستان جان سپرد.

حسینی تأکید کرد: پلیس سبب وقوع این دو سانحه رانندگی را بی‌احتیاطی راننده در عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد.

وی در خاتمه عنوان کرد: یک دستگاه موتورسیکلت نیز در شهرستان البرز به سبب سرعت بیش از حد مجاز در ورودی شهرک مهرگان واژگون که راکب موتور‌سیکلت در محل وقوع اتفاق جان باخت.

جمعه ۲ فروردین   ۱۳:۳۴

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.