۷ نکته مهم برای یکصد هزار نفر استقلالی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه استقلال نوشت:

بدون یک ثانیه سکوت ، با لباس و پرچم آبی ، احترام به تیم حریف ، تشکر و قدردانی در هر شرایطی در پایان مسابقه از مدیران ، مربیان و بازیکنانی که با همت خود استقلال را به جمع ۴ باشگاه برتر آسیا رساندند ، صبر و حوصله و امیدواری تا دقیقه ۹۰ یا ۱۲۰ و دوری از پرتاب مواد محترقه به محوطه زمین مسابقه ، درخواست صمیمانه باشگاه استقلال از هوادارانش است . هفت نکته ای که همواره در شرایط سخت از سوی هواداران استقلال با واکنش مثبت همراه بوده است

به نام خداوند بخشنده و مهربان

خطاب به بهترین هواداران دنیا

ساده بگوییم . دور از تعارفات رسمی ، دور از فرم و غالب های معمول یک بیانیه ، استقلال چهارشنبه شب به چند چیز نیاز مبرم دارد . احتیاجی که نیمی از آن به شور و شعور و درایت هوادارانش بستگی دارد .

استقلال برای پیروزی چهار بر یک ، سه بر صفر و حتی دو بر صفر مقابل سئول به تمرکز بالا و حمایتی بی نظیر نیاز دارد . از شور مردمی و تماس ها و شواهدی که پیداست بدون تردید چهارشنبه یکصد هزار نفر استقلالی با پرچم های آبی در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند شد و رکورد بیشترین تماشاگر آسیایی را به نام استقلال ثبت خواهند کرد . در این فرصت ، برای همبستگی ، هماهنگی و استفاده مطلوب از حضور تماشاگران رعایت و ذکر چند نکته ضروری به نظر می رسد .

باشگاه استقلال امیدوار است که تک تک هوادارانی که چهارشنبه شب به ورزشگاه آزادی تشریف می آورند ، با رعایت این نکات شب بی نظیری را در تاریخ فوتبال آسیا رقم بزنند :

۱ – سکوت و صرفا تماشای مسابقه برای هیچ هواداری جایز نیست . اگر انرژی ۹۰ و حتی ۱۲۰ دقیقه تشویق ممتد را دارید به ورزشگاه آزادی بیایید در غیر این صورت جای خود را به هواداری بدهید که از این شرایط برخوردار است .

۲ – در فوتبال ایران معمولا از دقیقه ۲۰ به بعد و به خصوص در ابتدای نیمه دوم شور و هیجان تماشاگران اندکی کاهش می یابد اما چهارشنبه ثابت می گردد که این افت تشویق ها به هواداران استقلال مربوط نمی شود .

۳ – با لباس های آبی رنگ به ورزشگاه بیایید و پرچم های آبی را فراموش نکنیم .

۴ – پرتاب نارنجک ممکن است منجر به محرومیت استقلال از بازی خانگی در مسابقه فینال بشود و یا اینکه این تیم را از بازیهای خانگی برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا محروم کند . خواهشمندیم در این مسابقه حساس ، هیجان خود را فقط با تشویق نشان بدهید و بیش از قبل به اعتبار و آبروی بین المللی استقلال اهمیت بدهیم .

۵ – ممکن است هر دو ، سه یا چهار گل این مسابقه بین دقایق ۷۵ تا ۹۰ به ثمر برسد . در دنیای فوتبال بارها شاهد چنین اتفاقاتی بودیم . بنابراین خواهشمندیم امید خود را تا آخرین ثانیه حفظ کنید و لحظه ای از تشویق استقلال دست برندارید .

۶ – صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و آن هم در سخت ترین شرایط که استقلال را از سایر حریفانش متمایز می کند ، محصول شیرمردانی است که چهارشنبه شب یک بار دیگر با آخرین قدرت به دنبال نتیجه ای بهتر می روند . تحت هر شرایط تشویق و قدردانی از ستاره های آبی در پایان مسابقه رفتار شایسته و جوانمردانه هواداران استقلالی خواهد بود .

۷ – احترام تماشاگران کره ای به تیم استقلال در سئول با واکنش متقابل از سوی فرهنگ و ادب و تمدن ایرانی ، خصلت تک تک تماشاگران استقلالی خواهد بود و بی گمان رسم میهمان نوازی عادت دیرینه ایرانیان است .

در پایان ضمن آرزوی موفقیت و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا از تک تک هواداران استقلال خواهشمندیم که برای خلق این پیروزی بزرگ یاران آبی پوش را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند . مناجات های بی شمار ، باورهای عمومی و انرژی های مثبت بدون تردید نتیجه مطلوب را رقم خواهد زد . منتظر دیدار شما در ورزشگاه آزادی هستیم .

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.