۷۰هزارمیلیارد تومان معوقه بانکی چندصد نفر

۱۷م دیماه ،

بینا- رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: حجم معوقات بانکی توسط چند ۱۰ نفر یا چند ۱۰۰ نفر به ۷۰ هزار میلیارد تومان می‏رسد.
به گزارش بینا به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، کاظم جلالی در نشستی دربارهٔ همایش نقش مبارزه با جرایم اقتصادی در جهاد اقتصادی با بیان اینکه بعضی از ابهام‏گویی‏های مسئولان فضای سرمایه‏گذاری کشور را مخدوش می‏کند، اظهار داشت: اگر کسی جرمی کند، جرم آن باید شفاف‏سازی شود.
وی تصریح کرد: بی‏تردید یکی از بسترهای اصلی ایجاد آرامش و امنیت در فضای سرمایه‏گذاری اقتصادی کشور می‏تواند مبارزه با جرایم اقتصادی باشد که اولین موضوع آن تعریف جرم اقتصادی است.
جلالی با اشاره به ابهام‏گویی‏های مسئولان و عدم اطلاع‏رسانی دقیق برای افکار عمومی افزود: در فضای کشور شاهد بعضی اطلاع‏رسانی‏ها هستیم که متأسفانه برای افکار عمومی مشخص نمی‏شود چگونه و توسط چه کسانی رخ داده است.
وی گفت: با پدیده معوقات بانکی مواجه می‏شویم و حجم معوقات بانکی توسط چند ۱۰ نفر یا چند ۱۰۰ نفر به ۷۰ هزار میلیارد تومان می‏رسد، اما اینکه چگونه با این جرم برخورد می‏شود، جای سئوال دارد و باید مشخص شود.
رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی‌ ادامه داد: اینکه بگوییم لیست‏هایی وجود دارد؛ اما اسامی این لیست‏های اشخاص دارای معوقات بانکی مشخص نشود، نوعی بی‏نظمی در فضای اقتصادی کشور است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.