۷۰۰۰ مسکن مهر البرز در مرحله پایانی ساخت

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز از ساخت ۹۰ هزار واحد مسکن مهر در این استان خبرداد و گفت: حدود ۷۰۰۰ واحد در مرحله نازک‌کاری می باشند و مابقی واحدها مرحله سفت‌کاری را می‌گذرانند.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) سعید صابونی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به ساخت ۹۰ هزار و ۴۸۹ واحد مسکن مهر در استان البرز اظهار کرد: حدود ۷۰۰۰ واحد مسکونی در سال قبل افتتاح شده بود و امسال نیز نزدیک به ۱۰هزار واحد مسکونی مهر در شهر تازه هشتگرد افتتاح شد.

به گفته وی حدود ۱۸ هزار و ۶۲۶ واحد مسکونی مهر در استان البرز در حال ساخت است که صرف‌نظر از واحدهای خود مالک، ۱۰هزار و ۴۴۴ واحد در ماهدشت و ۸۱۸۲ واحد در شهرک ابریشم در حال ساخت است.

صابونی افزود: ۹۰۰۰ واحد مسکونی آماده تحویل نیز منتظر تصمیم‌گیری افزایش وام مسکن مهر از ۲۵ میلیون به ۳۰ میلیون تومان می باشند. همچنین ۴۰۰۰ واحد مسکن مهر نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال آماده‌سازی است.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به تامین خدمات روبنایی و زیربنایی واحدهای مسکن مهر این استان گفت: چهار باب مسجد،‌ پنج مدرسه و دو کلانتری از سوی وزارت راه و شهرسازی ساخته شده است.

به گفته وی از میان ۱۸ هزار واحد در حال ساخت استان البرز ‌۱۱ هزار و ۵۴۴ واحد مربوط به ماهدشت و شهرک ابریشم است که از این تعداد ۷۰۰۰ واحد در مرحله نازک کاری می باشند.

صابونی افزود: استان البرز در تحویل واحدهای مسکونی مهر از برنامه خود جلوتر است و تنها بعضی خودمالکان در ساخت و سازها عقب مانده‌اند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.