۷۵ درصد سهام بیمه سرمد پذیره‌نویسی شد

۲۵ام بهمن ،

بینا- در دومین روز پذیره نویسی ۱۶۸ میلیارد ریال بیمه سرمد، ۶میلیون و ۱۶۶هزار سهم به نرخ هر سهم هزار ریال پذیره نویسی شد ومابقی آن یعنی حدود ۴۰٫۵ میلیون سهم آن به هفته‌آینده موکول شد.
به گزارش بینا، بیمه سرمد در دومین روز پذیره نویسی، ۶میلیون و ۱۶۶هزار سهم را پذیره نویسی کرد که ادامه این پذیره نویسی از طریق شبکه کارگزاری فرابورس به هفته آینده موکول شد. این در حالی است که روز قبل شرکت بیمه سرمد در اولین روز پذیره نویسی ۱۲۱٫۳ میلیون سهم به ارزش ۱۲۱٫۳ میلیارد ریال را پذیره نویسی کرده بود.
بنابراین گزارش، از ۱۶۸ میلیون سهمی که قرار است پذیره نویسی شود، طی دیروز و امروز ۱۲۷ میلیون و ۴۶۶ هزار سهم پذیره نویسی شده که مابقی آن یعنی ۴۰ میلیون و ۵۳۴ هزار سهم آن در هفته آینده انجام می‌شود.
بر این اساس، بیش از سه چهارم کل سهام قابل پذیره نویسی بیمه سرمد طی دو روز انجام شد.

*فروش بلوک صددرصدی سرمایه‌گذاری توسعه‌صنعت
بر اساس این گزارش، امروز در میان بازارهای فرابورس در حالی ۴۴۰ میلیون اوراق بهادار به ارزش ۲ هزارمیلیارد ریال در ۱۶۳۴۸ نوبت دادو ستد شد که بخش بسیار این دادو ستد به معاملات عمده حق تقدم بانک گردشگری و سرمایه گذاری گسترش و توسعه صنعت تعلق داشت.
از سوی دیگر در بازار ابزارهای نوین مالی که هر برگه آن به ارزش یک میلیون ریال خرید و فروش می گردد، بیشترین حجم معاملات را به ترتیب، سه نماد گواهی سپرده انصار ۳۳ هزارو ۸۶۵برگه، مشارکت گهر ۸هزار و ۷۱۰برگه و مشارکت نارنجستان ۷هزارو ۳۵۰ برگه داشتند.
همچنین طبق اعلام ناظر فرابورس، بلوک ۱۰۰درصدی شرکت سرمایه گذاری گسترش و توسعه صنعت این بلوک به همان نرخ پایه هر سهم ۱۱ هزار و ۵۵۴ ریال به فروش رفت ونماد معاملاتی شرکت پتروشیمی کازرون ، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالاانه و تقسیم سود نقدی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد، معامله شد.
در عین حال بلوک ۸۰ میلیون سهم معادل ۴٫۵درصد حق تقدم استفاده نشده بانک گردشگری به نرخ پایه هر سهم تازه۵۰۰ ریال در بازار دوم به فروش رفت.
هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن همچنان در مرز ۶۴۰ هزار ریال خریدو فروش شد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.