۸ایده آسان برای خلق دکوری رمانتیک

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

آنچه که طراح این اتاق نشیمن در نظر داشته ایجاد نوری رمانتیک بوده است . برای ایجاد کمی تلالو بر روی نیم ستونهای بین درهای فرانسوی استفاده شده در دکور، مشعل های کریستالی نصب شده است .

حس رمانتیک بودنتان را تنها برای روزهای خاص نگه ندارید . در این مقاله ۴ طراح به شما نشان می دهند چگونه در همه اتاقهای خانه اتان دکوری رمانتیک داشته باشید .

یک گل بزرگ شبیه مگنولیا به هیچ تزیین دیگری نیاز ندارد . این گل خود به تنهایی بسیار محشر و فوق العاده است وقتی هم در یک کاسه آب بصورت شناور قرار داده شود فوق العاده تر خواهد شد . هال ویلیامسون Hal Wiliamson طراح داخلی در طراحی دکوراسیون منزل مشتریانش که در نیو اورلئان New Orleans زندگی می کنند از گلهای معطر استفاده کرد .

یک روکش کوچک را امتحان نمایید
در اتاق غذاخوری خانه برای روکش همه صندلی ها از نوعی پارچه طرحدار استفاده شده است و طرح روکش هر صندلی با صندلی دیگر متفاوت است. استفاده از این طرحهای متنوع شامل درخت و قایق شناور بر سطح رودخانه جلوه خاصی به فضا بخشیده است .

نور ملایم و درخشان
آنچه که طراح این اتاق نشیمن در نظر داشته ایجاد نوری رمانتیک بوده است . برای ایجاد کمی تلالو بر روی نیم ستونهای بین درهای فرانسوی استفاده شده در دکور، مشعل های کریستالی نصب شده است . دلیل انتخاب لامپ شیشه ای جیوه ای به شکل کدو، نقره فام بودن آن است.

تزیین آیینه
یکی از طراحان با نام مک بورنی McBournie برای تزیین آیینه های خیلی کوچک ایتالیایی با قالب گچبری شده دهه ۱۹۲۰ که در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد از یک ارسی ( پنجره بالا رو ) استفاده کرده است .

الهام از فضای طبیعت بیرون از خانه
طراح برای ایجاد احساسی خوشایند شبیه احساس بودن در یک باغ برگهای درخت موز – طرح کاغذ دیواری هتل بورلی هیلز Beverly Hills – را در آشپز خانه آویزان کرده است تا هم آهنگ با فضای حیاط و برگهای درخت موز بیرون درهای فرانسوی باشد .

استفاده از روکش های هوس انگیز و تحریک کننده
در این اتاق خواب اربابی بر روی روکش ابریشمی تختخواب یک روکش پوست مینک ( مینک نوعی حیوان با پوستی با ارزش مثل پوست خز ) انداخته شده است .

کمد و گنجه خانه تان را فراموش نکنید
مطمئناً می توانید درب کمد را ببندید اما کمد جز آن دسته از مواردی است که خیلی به آن توجه نمی شود . عکس ذیل که طراحی یکی از طراحان به نام ارین والن سیچ Erinn Valencich می باشد درباره طرحش می گوید : دیوار پشتی کمد را با استفاده از یک کاغذ دیواری با طرحهای گرافیکی سیاه و سفید پوشانده ام و بقیه دیوارها که بر اثر آویزان کردن لباس پوشانده شده اند به رنگ آبی یخی می باشد . به دلیل پوشاندن شده دیوارها سقف کمد معمولاً خیلی به چشم می آید بنابراین برای تزیین سقف از یک لوستر شیشه ای مشکی استفاده کرده ام اما کمی از کریستالهایش را درآورده ام تا کمی خلوت تر شود .

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر چهارشنبه ۱۱ مرداد   مشاهده : ۵۲   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – دکوراسیون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.