۸ کارگاه کفاشی در آتش سوخت/یک آتش‌نشان در هنگام عملیات دچار سوختگی شد

۲۲ آبان ،

Mona Hoobehfekr (22 of 25).jpg

آتش‌نشانان آتش‌سوزی هشت کارگاه تولیدی کفش را در خیابان سپهسالار مهار کردند.

به گزارش تفسیری سرویس «حوادث» خبر گزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی اصفهانی مدیرمنطقه یک عملیات دراین باره گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی در کارگاه‌های تولیدی کفش در خیابان سپهسالار، کوچه صف، شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی در ساعت ۱۱:۰۶ امروز تماس گرفتند و نیروهای عملیات ایستگاه‌های ۲، ۴۶، یک و دو گروه امداد و نجات به همراه خودروی دستگاه تنفسی به محل اتفاق اعزام شدند.

وی افزود: این آتش‌سوزی از طبقه سوم یک ساختمان تولیدی چهار طبقه آغاز شده و در حال سرایت به قسمت‌های دیگر ساختمان بود که نیروهای عملیات از سه جهت و از داخل پاساژ و خارج از ساختمان به وسیله نردبان‌های آتش‌نشانی به سوی شعله‌های سرکش آتش هجوم بردند و خوشبختانه پس از یک عملیات آتش‌سوزی را پیش از سرایت به طبقات دیگر مهار و خاموش کردند.

اصفهانی ادامه داد: در این اتفاق چهار شهروند به سبب وجود دود و آتش داخل ساختمان کارگاه تولیدی محبوس شده بودند که آتش نشانان به سرعت آنان را به پشت بام ساختمان هدایت کردند و یکی ازاین اشخاص را که دچار دود گرفتگی شدید شده بود به پائین منتقل کردند.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها مملو از چسب، تینر و همچنین کفش‌های چسب خورده بود که این مواد و به خصوص وجود گاز تینر اشتعال‌زا بوده و به گسترش آتش‌سوزی کمک کرد، خاطرنشان کرد: در این اتفاق یکی از آتش‌نشانان در هنگام عملیات دچار سوختگی شد.

اصفهانی افزود: در حال حاضر نیروهای عملیات، آتش‌سوزی را کاملا خاموش کرده و در حال لکه‌گیری محل اتفاق می باشند و کارشناسان سبب یابی نیز ماموریت خود برای تعیین خسارت و سبب آتش‌سوزی آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام

آتش‌سوزی پاساژی در خیابان باغ سپهسالار

آتش‌سوزی پاساژی در خیابان باغ سپهسالار

آتش‌سوزی پاساژی در خیابان باغ سپهسالار


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.