۸ تصادف مهم دیروز در جاده های کشور

۱۴فروردین۱۳،

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح جزئیات ۸ تصادف مهم دیروز در جاده های کشور گفت: واژگونی مهمترین سبب تصادفات ۱۳ فروردین بود.

سرهنگ رضا سلبی اظهار داشت: در اولین تصادف ساعت ۲:۱۵ بامداد سه شنبه در کیلومتر ۳۱ محور فسا- شیراز یک دستگاه پراید و ۴۰۵ به شدت با یکدیگر تصادف کردند. در این تصادف ۵ نفر کشته و ۲ نفر دیگر مجروح شدند. کارشناسان حرکت خلاف جهت پژو ۴۰۵ را سبب این تصادف اعلام کردند.

وی افزود: در دومین تصادف ساعت ۹:۴۵ دو دستگاه پراید و ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ محور سنندج- سقز با یکدیگر تصادف کردند که در این اتفاق دو نفر کشته و ۹ نفر دیگر مجروح شدند. انحراف به چپ پراید سبب این تصادف بود.

سرهنگ سلبی با اشاره به سومین تصادف مهم دیروز اظهار داشت: ساعت ۱۱:۳۰ سه شنبه در کیلومتر ۱۸ محور فرعی روستای شیخان در استان خراسان جنوبی دو دستگاه پیکان و پراید با یکدیگر تصادف کردند که سبب مصدومیت ۵ نفر شد. انحراف به چپ پراید سبب این تصادف بود. در تصادف دیگر ساعت ۱۲ دو دستگاه وانت مزدا در محور کوهپایه اصفهان با یکدیگر تصادف کردند که در اثر آن دو نفر کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند. کارشناسان عدم توجه به جلو از سوی راننده یکی از وانت ها را سبب اتفاق اعلام کردند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: در پنجمین تصادف ساعت ۱۴ دیروز یک مورد واژگونی نیسان در کیلومتر ۱۵ محور شاه احمد در استان ایلام به پلیس اعلام شد که ماموران پس از حضور در محل دریافتند این اتفاق به سبب تخطی از سرعت مطمئنه رخ داده است. واژگونی نیسان سبب مرگ دو نفر و مجروحیت ۴ نفر دیگر شده بود.

وی ادامه داد: ساعت ۱۸ دیروز نیز یک مورد واژگونی پراید در کیلومتر ۱۸۰ روستای پشت قلعه در استان سیستان و بلوچستان به پلیس اطلاع داده شد که این اتفاق نیز به سبب تخطی از سرعت مطمئنه رخ داده و سبب مرگ سه نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شد. در هفتمین اتفاق نیز واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۹۰ جاده شیراز- کازرون سبب مجروحیت ۵ نفر شد.

وی با تشریح آخرین اتفاق گفت: ساعت ۱۹:۴۵ دیروز واژگونی یک دستگاه خودروی سواری مزدا در کیلومتر ۶۰ جاده ورزنه به حسن آباد در استان اصفهان سبب مجروحیت ۵ نفر شد.

وی تاکید کرد: در هشت تصادف مهم دیروز ۱۴ نفر کشته و ۳۴ نفر دیگر مجروح شدند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.