۸ تصویر؛ شعار دروغین شبکه الجزیره!

به گزارش خبرگزاری مهر، در کاریکاتورهای امروز بیشتر تحولات مصر در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

کاریکاتور برگزیده روز؛ شعار دروغین الجزیره!

روزنامه الاتحاد امارات امروز در کاریکاتوری شعار تبلیغاتی شبکه الجزیره قطر با عنوان “نظر و نظری دیگر” (الرای و الرای الآخر) را به سخره گرفته است. بر این اساس، این شبکه درصدد تبلیغ ایده خود برای مخاطبان است و نظر مخالف را در نطفه خفه می کند.

نخستین مناظره ریاست جمهوری در تاریخ جهان عرب

روزنامه العرب الیوم اردن امروز با ایجاد تغییری جزئی در نماد پرچم مصر به برگزاری نخستین مناظره سیاسی میان “عمروموسی” و “عبدالمنعم ابوالفتوح” نامزدهای ریاست جمهوری اشاره دارد و آن را نخستین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری در تاریخ جهان عرب و مصر دانسته است.

نتیجه بهار عربی

روزنامه الرایه قطر امروز به افزایش گرایشهای ضدصهیونیستی در کشورهای عربی پس از قیامهای اخیر اشاره دارد.

دشمنان انقلاب مصر

روزنامه الشرق الاوسط مصر امروز در کاریکاتوری به دشمنان کمین گرفته برای انقلاب مصر اشاره دارد که درصدد انحراف انقلاب از مسیر اصلی هستند.

مواضع اعراب در محکومیت شهرک سازی

پایگاه العالم امروز مواضع توخالی اعراب در محکومیت شهرک سازی را به تصویر کشیده که مانعی در برابر توسعه شهرکها از سوی رژیم صهیونیستی ایجاد نمی کند.

وضعیت فلسطینیان در بند و آزاد!

پایگاه العالم امروز در کاریکاتوری وضعیت مردم فلسطین را چندان متفاوت با شرایط اسیران دربند رژیم صهیونیستی ندانسته است. بر این اساس، تمام مردم فلسطین اسیر هستند و تفاوتی میان اسیر و آزاد آنها نیست.

خداحافظی فرانسه با سارکوزی

البیان

کشور فلسطین از نظر رژیم صهیونیستی؛ بدون شرح


الحیات چاپ لندن

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.