۸ روش برای آغاز یک روز سرزنده و شاد

گردآوری شده توسط مجله خانواده ممتاز نیوز

سر وقت خوابیدن به شما کمک می کند زود از خواب بعضیزید بدون آنکه احساس خوابالودگی داشته باشید.

چیزی که اتفاق افتاده تمام شده و لازم نیست دوباره به آن رجوع کنید. شما نمی توانید دیروز را دوباره برگردانده و تغییر دهید و یا اشتباهاتی که مرتکب شدید را لغو کنید. تکرار مرتب آنها در ذهن هیچ فایده ای نخواهد داشت. امروز صبح تازه و روز تازهی است، پس بنابراین بیشترین بهره را از آن برده، بدون آنکه دربارهٔ دیروز نگران باشید

۱٫ زود خوابیدن
سر وقت خوابیدن به شما کمک می کند زود از خواب بعضیزید بدون آنکه احساس خوابالودگی داشته باشید. حتما می دانید که خواب کافی به زیبایی کمک می کند، پس چرا شب ها زودتر نمی خوابید؟ خواب با آرامشی داشته باشید و صبح سرحال از خواب بعضیزید.

 ۲٫ خوردن صبحانه
 اگر صبحانه خوب و سالم بخورید احساس انرژی بیشتری برای انجام وظایف روزمره خود خواهید داشت.همیشه اقلام غذایی سالم نظیر میوه، تخم مرغ و نان سبوس دار را در صبحانه خود بگنجانید.

 ۳٫ دوش گرفتن
 دوش گرفتن نیز تنش های موجود در عضلات را آزاد کرده و در عین حال شما را سرحال می کند. به گزارش پرشین وی اگر زمان کافی دارید، گاهی زیر دوش بمانید و بگذارید آب گرم بدنتان را شستشو دهد.

 ۴٫ تمرین یوگا
یوگا هم برای بدن و هم برای روحیه تان خوب است. یوگا می تواند سبب آرام سازی حواس شما شود. مطمئنا از آرامش و صفایی که یوگا برای شما به همراه خواهد آورد خوشحال خواهید شد.

 ۵٫ فکر نکردن به روز قبل
 چیزی که اتفاق افتاده تمام شده و لازم نیست دوباره به آن رجوع کنید. شما نمی توانید دیروز را دوباره برگردانده و تغییر دهید و یا اشتباهاتی که مرتکب شدید را لغو کنید. تکرار مرتب آنها در ذهن هیچ فایده ای نخواهد داشت. امروز صبح تازه و روز تازهی است، پس بنابراین بیشترین بهره را از آن برده، بدون آنکه دربارهٔ دیروز نگران باشید.

 ۶٫ کاهش قهوه
اگر از آن دسته اشخاص میباشید که روز خود را با یک فنجان قهوه و یا دیگر کافئین ها آغاز کرده و بدون آن نمی توانید زندگی کنید، پس باید علاقه خود را با چیزی نظیر آبمیوه جایگزین کنید ، چرا که سالم تر است. خودتان خوب می دانید که کافئین برای سلامتی خوب نیست ، بنابراین خوردن چیزی همانند قهوه که دارای کافئین است ، نمی تواند گزینه سالمی باشد.

 ۷٫ کشیدن نفس عمیق
کشیدن نفس عمیق در صبح می تواند سبب آرامش شود.اگر بالکن یا هر فضای خارجی دارید، به آنجا رفته مقابل آفتاب بنشینید و نفس عمیق بکشید. این آرامش تمام وجودتان را شستشو خواهد داد و به شما را به یک دنیای آرامش بخش دیگر خواهد برد.

 ۸٫ روح بخشیدن به اتاق خواب
 گفته می گردد رنگ های روشن سرزندگی به همراه دارند، در حالی که رنگ های تیره شما را نیز در یکنواختی خود غرق خواهند کرد. بنابراین باید از رنگ های روشن درخانه خود استفاده کنید. پس به این منظور دست به کار شده و فعالیت های جالبی نظیر رنگ آمیزی اتاق به رنگ های زنده، گذاشتن گل های زیبا و وسایل تزئنی را در اتاق خواب انجام دهید. دیدن رنگ های روشن هنگام بیدار شدن از خواب، انرژی شما را بیشتر می کنند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.