۸ میلیارد تومان خسارت سرقت در مخابرات فارس

فروردین ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت مخابرات فارس گفت: سرقت مانند موریانه‌ای زیرساخت‌های مخابرات فارس را جویده و از سال ۸۸ تاکنون ۸ میلیارد تومان خسارت به بار آورده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ هومان محمودیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خسارت‌های بسیاری به پایگاه اینترنتی‌های تلفن همراه و شبکه کابلی مخابرات فارس از محل سرقت وارد می‌شود به نحوی که می‌توان گفت یکی از سبب‌های عقب‌ماندگی مخابرات فارس سرقت است.
 
محمودی اضافه کرد: در حال حاضر برای ۱۳۴ سارق مخابرات فارس که در حین ارتکاب جرم دستگیر شده‌اند و برای تعدادی بیش از این نیز تشکیل پرونده شده که بعضی فراری می باشند.
 
 
وی بیان کرد: ما موارد سرقت را به شورای تامین این استان ارجاع دادیم و عنوان کردیم که بزرگترین مشکل مخابرات فارس سرقت کابل بوده در حالی که این موضوع در بعضی استان‌های دیگر در حد صفر است.
 
محمودی تصریح کرد: با تاسف باید گفت که استان فارس در بحث سرقت کابل مقام اول کشور را دارد و با وجود تلاش‌های انجام شده همچنان باندهای حرفه‌ای کابل‌هایی را که دیگر در کشور تولید نمی‌شود و خریداری آن بسیار مشکل است سرقت می‌کنند.
 
وی ادامه داد: کابل‌هایی که سرقت می‌شود با مشکلات بسیاری باید جایگزین شده و گاه از هوایی به زمینی تبدیل شود که خود این زمینی کردن و زیر خاک فرو بردن کابل نیز در هر مکانی میسر نیست.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.