۸۵ درصد مردم معتقد به بی‌طرفی رسانه ملی در تبلیغات انتخاباتی می باشند

۲۲خردادماه،

رئیس رسانه ملی گفت: در نظر سنجی ملی صدا و سیما در تاریخ ۲۱ خرداد بیش از ۸۵ درصد معتقد به بی‌طرفی رسانه ملی در تبلیغات انتخاباتی می باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، رئیس سازمان صدا و سیما در بازدید امروز خود از معاونت صدا از دست اندر‌کاران تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رادیو قدر‌دانی کرد.

مهندس ضرغامی با تاکید بر اینکه امسال یکی از کم هزینه‌ترین و پرشورترین انتخابات را خواهیم داشت، گفت: در این دوره از انتخابات صدا و سیما با برنامه‌ریزی مطلوب توانست فضای خوب و اثر‌گذاری برای همه نامزدهای ریاست جمهوری فراهم کند به نحوی که آنها از هزینه‌های اضافی برای تبلیغات به دیگر شیوه‌ها بی‌نیاز شدند.

رئیس رسانه ملی افزود: این اقدام صدا و سیما مورد توجه مردم نیز قرار گرفت به نحوی که بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده فقط مناظره‌های تلویزیونی رسانه ملی که از رادیو هم پخش می‌شد، ۷۳٫۵ درصد مخاطب داشت که از این تعداد ۷۴٫۷ درصد آنها بعد از دیدن مناظره‌ها نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مورد نظرشان را انتخاب کرده‌اند.

مهندس ضرغامی با اشاره به سیاست بی‌طرفی رسانه ملی و فراهم کردن فرصت عادلانه برای همه نامزدها گفت: در نظر‌سنجی‌ ملی دیگری که از مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاها صورت گرفت، ۸۵٫۱ درصد مخاطبان اعلام کردند صدا و سیما در ارائه برنامه انتخاباتی کاملا بی‌طرف بوده است.

وی تصریح کرد: این اعتماد، سرمایه بزرگی برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که با تلاش متعهدان همکاران رسانه ملی در همه پخش‌ها به دست آمده است.

مهندس ضرغامی در ادامه با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی مدیران و دست‌اندر‌کاران رادیو در این دوره از انتخابات، عملکرد آنها را خوب توصیف و تصریح کرد: همکاران در حوزه صدا، هم در بخش محتوایی و برنامه‌ریزی و هم در بخش اجرایی و پشتیبانی کاملا حرفه‌ای و در تراز رسانه ملی عمل کردند.

مهندس ضرغامی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی امسال چهار ساعت و ۱۵ دقیقه ضبط صدا شدند که مورد توجه مخاطبان و ستادهای تبلیغاتی نامزدها نیز واقع شد.

وی گفت: رسانه ملی امروز به مدل جدید و موفقی در برگزاری تبلیغات انتخاباتی به ویژه جلسات مناظره همزمان نامزدهای متعدد، دست یافته است و این تجربه برای دوره‌های بعدی انتخابات نیز الگو خواهد بود.

رئیس سازمان صدا و سیما در ادامه از استودیوهای حماسه یک، دو، سه و چهار که برای ضبط برنامه‌های انتخاباتی آماده شده بودند، بازدید کرد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.