۸۷ درصد مردم پیامک تبلیغی می‌خواهند!

۱۰م دیماه ،

سخنگوی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: براساس آخرین آمارهای دریافتی ۸۷ درصد از مشترکان تلفن همراه متقاضی پیامک های تبلبغی می باشند.
داوود زارعیان در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به اینکه بیش از ۳ میلیارد پیامک در طول یک ماه جابه جا می گردد, اظهار داشت: تعداد پیامک های تبلیغی ارسال شده به گوشی مشترکان در این میان بسیار ناچیز است.
وی افزود: درنهایت با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که پیامک های تبلیغی مشکلات چندانی را برای مشترکان ایجاد نمی‌کند.
وی گفت: با این وجود شرایط قطع پیامک های تبلیغاتی وجود دارد وآنها می توانند در صورت عدم درخواست به راحتی آن را اعلام کنند.
این درحالیست که رگولاتوری شرایط فعالسازی و تعرفه خدمات ارزش افزوده محتوایی پیامکی برای اجرا به اپراتورهای موبایل کشور اعلام کرد و بر اساس این آیین‌نامه تمامی اپراتورها موظفند تایید تمایل مشترکان خود را برای SMSهای تبلیغاتی، خبری و اطلاع رسانی دریافت و نرخ این SMS ها را اطلاع رسانی کنند.
براساس این مقررات اپراتورهای موبایل موظفند قبل از آغاز ارایه خدمات ارزش افزوده محتوایی پیامکی، شرایط ارایه از جمله تعرفه خدمات، نحوه ارایه خدمت (بصورت اشتراکی و یا در ازای هر پیامک)، شرایط انصراف، حداکثر تعداد پیامک ارسالی در روز و مانند آن به مشترک اطلاع رسانی کرده و همچنین در پورتال رسمی خود، هزینه خدمات و پیشنهاد های لازم برای دریافت خدمت با جزییات شرایط ارایه را اعلام کنند.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.