۸۸ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در استان فارس افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهندس علی نیکزاد روز شنبه در بدو ورود به شیراز در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۲۲ هزار واحد مسکن روستایی و ۶۶ هزار واحد مسکن مهر شهری است.

وی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهوری به استان فارس که به منظور افتتاح واحدهای مسکن مهر صورت گرفت، پیگیری پروژه ها در این بخش و همچنین بررسی روند اجرای طرح های مهر ماندگار و رفع موانع از سر راه اجرای آنها را به عنوان هدف سفر خود به استان فارس عنوان کرد.

به گفته وزیره راه و شهرسازی تا سال ۱۳۸۵ در استان فارس ۹۰۴ هزار واحد مسکن شهری و روستایی به بهره برداری رسید و در دولت های نهم و دهم تا کنون ۱۰۸ هزار واحد مسکن ساخته شده است.

نیکزاد در بخش دیگری از مطالب خود اظهار داشت: ثبت نام مسکن مهر در کلان شهرهایی نظیر تهران و شیراز در صورتی که افراد حائز شرایط باشند، همچنان ادامه دارد.

وزیر راه و شهرسازی در نخستین برنامه سفر خود به استان فارس در محل اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح عدالت در شیراز حصور یافت و از نزدیک با روند اجرای این پروژه آشنا شد و دستورات لازم را برای تسریع در ساخت این پروژه که در زمره طرح های مهر ماندگار قرار دارد ، صادر کرد.

در بازدید از پروژه ها، مهندس حسین صادق عابدین استاندار فارس و معاون عمرانی این استانداری ، وی را همراهی می کنند.

۲۰۲۶ /۶۷۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۴۹۴۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.